torsdag den 29. december 2016

Snart nytår.....

Sikke en dejlig jul det har været.... sådan RIGTIG dejlig endda. Godt nok har der ikke været mange dage til at nyde det hele, men man må jo få det bedste ud af dem man har - og det syntes jeg bestemt vi har fået. 


Juleaftenen var helt anderledes end den har været de sidste mange år, da vi istedet for at være hjemme tog til julefest hos mor. Og vi var mange..... 11 mand og 3 hunde.... og selv om vi var mange samlet på ikke så meget plads, så var det bare helt perfekt. Der er ikke noget bedre end at være sammen med de mennesker man holder allermest af - og så er det jo ligemeget om der er plads til store armbevægelser eller ej. Der er altid hjerterum - og mit hjerterum har haft den mest vidunderlige jul.


Nu går året på held og den smukke buket som vi har fået af min mor og moster, er et frisk pust i stuen. De friske farver og duften bringer følelsen af noget nyt ind i stuen - og snart starter det nye og friske år.


Julepynten må snart vige pladsen for flere friske blomster og lidt farver - og så.. så er huset også klar til det nye år.

Det nye år bringer mange spændende ting med sig... og jeg glæder mig SÅ MEGET til at fortæller jer om det hele.

*Fresh flowers make you happy*

1 kommentar:

  1. Sikke en vidunderlig buket! Jeg plejer altid at købe tulipaner som det første efter juledagene, men i år har jeg været syg og har ikke været uden for en dør. Så snart jeg kommer på højkant, skal jeg købe tulipaner ... og ranunkler, måske :-)
    Dejligt at I har haft en fin jul! Og nu venter jeg spændt på hvad det er du har at fortælle om det nye år!
    Kh Nana

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.