tirsdag den 18. oktober 2016

Sommeren er smuttet - ligesom blogrullen :-(

Hold da op.... sommeren er da for alvor smuttet til de varme lande og det er nu ganske vist - efteråret er kommet. 


Ja heldige var vi med de ekstra sommerdage, men nu skal vi nyde vores lune frakker og ynglings huen, og nyde følelsen af at komme hjem til et lunt hus med en varm brændeovn, stearinlys og et tæppe i sofaen. Det har også sin charme og sin tid.


Noget andet som så bare slet ikke er okay og som ikke på noget tidspunkt vil være hyggeligt... det er når teknikken driller. For tiden er vi vist mange bloggere som har mistet vores "blogrulle". Rækken af links er helt og aldeles væk - og den er ikke kommet tilbage selv om jeg har været tålmodig. Jeg har kunne læse mig til at google arbejder på at løse sagen, så tror jeg nu at håbet er ude. 


Derfor skal jeg nu lave en ny blogrulle.... og jeg håber I vil hjælpe mig. 
Skriv hjertens gerne en hilsen med linket til jeres blog, så jeg kan få dig med når jeg sætter mig til at lave en ny liste. Nogle af jer kan jeg huske... men selv om jeg elsker at besøge hver og en af jeres sider, så kan jeg desværre ikke huske jer alle. 

*NYD EFTERÅRET* 

18 kommentarer:

  1. Been there, done that! Træls dobbeltarbejde, men man kommer hurtigt til at savne sin blogroll, så det er vist bare at klemme på. Min blog ligger på www.fredesblomsterogbolig.blogspot.dk - god arbejdslyst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.. jeg savner den MEGA meget. Syntes jeg er blogunderskud... og slet ikke kan følge med.
      Tak for din hilsen.
      KNUS

      Slet
  2. Min blogroll kom tilbage helt af sig selv, så jeg slap for det ekstra arbejde. Mon ikke også din kommer, hvis du venter længe nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh... der er måske håb endnu :-)
      Syntes bare jeg har ventet SÅ længe nu - og jeg føler mig jo nærmest uden for og lettere i blog-underskud.
      Skal lige vurderer om jeg har mere tålmodighed.
      Go aften
      Susan

      Slet
  3. Min forsvandt også, så jeg har været ved at lave en ny, men mangler stadig mange. Et kedeligt arbejde, men måske er du lige så heldig som fru Høneballe. Hvis du opgiver at vente, er min her http://frupedersenshave.blogspot.dk/
    Ja det er sandeligt blevet efterår, men alt hvad det indebærer af hygge og gøremål. Fine høstfarver der er i jeres have.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. http://blomstertoesenshave.blogspot.com/
      Her er linket til min. Der er bare noget andet mærkeligt for jeg kan aldrig få lov at kommentere på din blog. Det felt kommer slet ikke frem men jeg kan godt, hvis jeg skriver som et svar under noget en anden har skrevet.

      Slet
  4. Åh Nej altså Susan, ikke også dig..:o( Jeg håber da virkeligt den når at komme igen inden du går i gang med den nye. Der findes altså bedre ting at brug tid på.
    www.casarosen.blogspot.dk
    Det er mig.
    Kram og god arbejdslyst fra Linda

    SvarSlet
  5. Det kan være svært med teknikken - det kender jeg alt for godt. Det udfordrer! Jeg håber du får lavet en ny blogroll, jeg selv har KÆMPET for at lave en på min wordpress side med blogspots hjemmesider. Men det har ikke lykkedes, så måtte jeg lave en helt ny side til mine havebloggere favoritter. Den er stadigvæk under opbygning 😄 Men ellers følger jeg gennem Bloglovin alle mine blogs.

    Jeg vil gerne på din hvis du læser med på min blog ☺️

    Håber det løser sig.

    SvarSlet
  6. Ja, sommeren er på hæld. Har været et par dage i København og måtte finde både vinterjakke, hue og handsker frem.
    havenivelker.blogspot.com er mig :-) selv om jeg ikke er hyperaktiv.

    SvarSlet
  7. Jeg har vist aldrig været med, men jeg vil da gerne være på din nye blog-roll. :-)

    Min blog ligger hos Typepad, så jeg har ikke haft det problem, til gengæld kan der være så meget andet.

    Her ligger den: http://jettek.typepad.com/parttime_perfectionist/

    SvarSlet
  8. Hej Susan.

    Jeg har det lidt som Maria. Jeg er gået over til Wordpress, og den udgave af WP som jeg har installeret indeholder ikke umiddelbart mulighed for at have en blogroll. Jeg har prøvet at lege lidt med det, men det er ikke lykkedes endnu. Når det en dag lykkes, kommer din blog selvfølgelig med :-)

    Jeg vil meget gerne med hos dig med min nye blog: www.mitlandliv.dk.

    Kh Nana

    SvarSlet
  9. P.S.: Nu siger jeg igen det samme som Maria ... men Bloglovin' er altså en super nem og god måde at følge blogs på; så den mulighed kan du jo også overveje hvis du ikke allerede benytter den :-)

    SvarSlet
  10. Æv, hvor er det træls med det blogrulleforsvindingsnummer! Du får lige min adresse her: http://frufriisfroebo.blogspot.dk/
    Og det med sommeren kan vi vist ikke gøre så meget ved, det er bare med at nyde de flotte farver i det svundne dagslys, og så ellers råhygge indenfor. :o)

    SvarSlet
  11. Ja, lige pludselig blev det efterår - men det er jo også en skøn tid :-)

    Jeg har også måtte genopbygge min blogliste.

    http://frafroetilblomst.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. Sikke noget, det er da træls -sådan på godt jysk.
    Min blogroll har ikke haft problemer, det håber jeg sandelig heller ikke sker...
    Min blogadresse er jo:

    http://frkanemone.blogspot.dk/

    /Ulla

    SvarSlet
  13. Min blogroll dukkede op igen lige så hurtigt som den forsvandt. Og jeg var ellers ved at lave en ny! Så måske skal du bare vente lidt og se hvad der sker :-)
    Så har du jo så meget mere tid til at nyde det skønne efterår!
    Hilsen Henrik Havehjerne

    SvarSlet
  14. Ved ikke om jeg var med på din, men nu kan du jo vælge den hvis du vil:) er i fuld gang med at forandre min blog så den handler mere om kreativitet, kunst og have, hvor den før handlede meget om kreativitet og genbrrugsmøbler:O) Bedste hilsner Eva

    SvarSlet
  15. Kjempeflott blogg! Min heter: katarineshage.blogspot.no
    Tips om forbedringer motages med stor takk!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.