torsdag den 20. oktober 2016

Fotokonkurrence

Ja så lod jeg mig friste af en fin gevinst - og deltager med et billede i en fotokonkurrence hos bloomit.dk. Godt nok er jeg allerede laaaangt bagefter de først billeder som blev uploaded - men hvis man ikke prøver har man jo aldrig en chance vel? 


Billedet som jeg valgte blev det her..... ganske fordi at jeg elsker det. Det så typisk mig - farverne, lyset og så dét der med at at nyde haven ude og inde på én gang.

Hvis du har lyst til at stemme på mit billede så kan du gøre det ved at FØLGE LINKET HER
Man må stemme en gang hver dag.

*Pompom´er... den fineste festpynt*

6 kommentarer:

  1. Habe 1 Stimme gegeben
    Ilona - Germany

    SvarSlet
  2. Hej Susan, jeg sad og kiggede billederne igennem og vupti der var et billede jeg kendte. Så du har fået min stemme :O)
    Knus

    SvarSlet
  3. Smukt billede - held og lykke, jeg har stemt og vil sikkert gøre det igen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.