torsdag den 1. maj 2014

Fristet.....??

Vi har stadig nogle af de indrammede fotografier - hvis du har lyst til at blive fristet :-)


Fotografierne er både min mands og mine - havemotiver naturligvis.


Størrelserne på billederne varierer. Størrelsen på rammerne med "perleborden" herover er 22,5 x 28,5 cm. Syrenbillederne koster 250,-


Allium og Akeleje. Disse er større -  nemlig 30 x 24 cm. Prisen er 250,-


 Den smukke Magnolie er ét af de største. Den måler 48 x 38 cm. Prisen er 350,-


Disse to fotografier, er af min efterårskrans :-) Billederne er også mine. Rammerne måler 18 x 23 cm, og sælges sammen. Prisen 350,-

*Har du lyst til at blive fristet?? Så send mig en MAIL*

SES VI HOS TANTE GRØN?
Se mere om åben have hos Tante Grøn på Mors HER




9 kommentarer:

  1. Det er meget, meget smukke billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sussi :-)
      Mange weekendfriske hilsner Susan

      Slet
  2. Jeg håber meget, at komme til åben have hos Tante Grøn. Jeg har købt hendes bog og er i gang med at læse den. Den er skøn og inspirerende, ligesom din blog er meget inspirerende for mig. Kærlig hilsen til jer begge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth.
      Hvor herligt at høre... jeg bliver SÅ glad.
      Måske vi ses i Flade på Mors :-)
      Mange hilsner fra Susan

      Slet
    2. En stor kærlig hilsen retur til dig, Lisbeth. Tusind tak for dine søde ord. Jeg er glad for at høre, at du hygger dig med vores havevandring:o) Vi ses jo måske snart:o)

      Slet
  3. Kære Susan.

    Smukke fotografier i smukke rammer. Jeg er jo selv den lykkelige ejer, af et skønt anemonefotografi fra jeres hånd:o)

    Ja, jeg kommer til Åben Have:o) Vi ses.
    På snarligt glædeligt gensyn.

    God weekendknus fra en træt havebums med sorte flossede negle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jytte - for roserne.
      Hvor heldigt at du er hjemme når vi kommer.... for du er jo én af de kønne planter som vi kommer for at "se" :-)
      Mange KNUS

      Slet
  4. Skønne billeder og rammer!
    God weekend
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.