mandag den 19. maj 2014

Ï mens jeg venter....

Imens jeg venter... på at blive færdig med at kigge billederne igennem fra vores skønne skønne tur i Tante Grøn & Syrenprinsens have, så får I lige et lille kig ind i vores egen have.


Den står også utrolig smukt, og vi er ret begejstrede over hvor fine tulipanerne står. De er på vej mod enden - men jeg vil nyde dem helt indtil de er hele og aldeles "faldet".


Det er med blomster som med god parfume - man skal nyde dem imens man kan.

*Jeg vender snart tilbage*

4 kommentarer:

  1. Jeg er også veldig begeistret over tulipanene og nyter de fine dagene vi har nå. Så heldig du var som fikk besøke Tante Grøns have, fine bilder du delte fra turen! Ønsker deg en fortsatt fin uke og herlige dager ute i hagen!
    Klem Berit

    SvarSlet
  2. Det er med at nyde mens de er der... Forstår til fulde din begejstring.

    Tak for sludderen hos Tante Grøn :)

    SvarSlet
  3. Det er også nogle smukke tulipaner du viser os! Skøn sartgul farve.

    SvarSlet
  4. Sikke smukke tulipaner - både form og farve!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.