lørdag den 17. august 2013

Tusind tak for i dag.....

Lige en lille hilsen fra en meget meget træt og glad arrangør af Åben Have.


Dagen er gået over alt forventing og vi er utrolig glade for alle de besøgende som valgte at lægge vejen forbi. Skønne folk som vi kendte, og skønne folk som kendte os - og masser af skønne folk som vi kom til at kende.


Det har været en helt fantastisk dag.

I dag skulle vi også finde vinderen af vores Give Away, og til dét betroede job havde vi spurgt Keramiker Helle Nørby om hjælp. Helle tjekkede alle lodderne, og da de var rullet sammen i skålen, udtrak hun én af dem. 

Den heldige (og meget glade) vinder blev Susanne Laurberg, med bloggen LaurbergLiving


Den skarpe læser vil huske at Sanne er min gode veninde - og netop derfor er jeg glad for at det var Helle Nørby som stod for udtrækningen af vinderen. Vi vil helst ikke have nogen tvivl om at alt er gået retfærdigt til, og at alle har fået de lodder som de har været berettiget til.

Billeder og masser af mere følger i morgen. Lige nu der vist kun at sige én ting -  nemlig "go´nat og sov godt".

*Dejlig dag*

12 kommentarer:

  1. Hvor er det godt at det blev en god dag :)
    og tillykke til frk. laurberg.
    Kh
    Marianne

    SvarSlet
  2. Det var en dejlig dag, og vi nød at se din have og smukke orangeri og ikke mindst at hilse på dig.

    Ulla

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt for jer, og har flere gange i dag tænkt hvor er i heldige med vejret... :-) tillykke med jeres flotte succes.... :0)

    SvarSlet
  4. Lyder som om alt klappede som det skulle, ja, selv vejret ser perfekt ud... :o)

    SvarSlet
  5. Dejligt at dagen var en succes og det var vejret jo også..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Selv tusind tak for en rigtig dejlig dag. Min kommentar til den skønne oplevelse, kan du læse under dit forrige indlæg.

    Stort tillykke til den heldige vinder af bronzesommerfuglen. Den er bare så smuk.

    Søndagsknus fra een, der skal på havefarten igen idag

    SvarSlet
  7. Jeg havde egentlig planlagt en tur til Viborg igår, men det måtte desværre aflyses, så jeg håber du laver et lignende arrangement en anden gang. Det ser ud til at have være en hyggelig dag.

    SvarSlet
  8. Dejligt, at I havde en skøn dag.
    Jeg havde planlagt at besøge jeres skønne have, men en invitation til bryllup betød ændrede planer.
    Håber, at jeg får lejlighed til at besøge jeres have en anden gang.
    Lotte

    SvarSlet
  9. Det ser ud til at have været en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
  10. Selv tak sødeste Susan og Jesper Det var super hyggeligt og få lov at kigge inden for havelågen i jeres skønne romantiske og intime have...og ikke mindst at møde dig IRL. Super godt arrangement....og sikke et vejr.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  11. Tillykke til Susanne, men nu må jeg jo igang med mit bronzebestik, en hammer og en loddekolbe og lave spiseskeer om til min egen sommerfugl
    :D :D :D

    SvarSlet
  12. Jeg tænkte på dig i går - på hvor heldige I var med vejret og hvor ærgerligt det var at jeg ikke kunne være med. Dejligt at høre at I havde en perfekt dag :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.