fredag den 23. august 2013

Matte i knæene.....

Sikke matte vi har været i knæene i den sidste uge. Vi tør godt indrømme at vi har været trætte oven på den veloverståede Åben-have-dag - og især jeg har kan godt mærke hvor min energi har været lagt. Men nu er jeg ved at være oppe ved overfladen igen, og en skøn og spændende weekend venter os forude.


Vi har rigtig fået sunket alle de indtryk som dagen gav os - og nu er vi begyndt at tænke videre over alle de gode ideer som vi fik.


Ihhhh hvor er det dejligt at ha´ gode havefolk omkring sig når det kommer til ideer om nye bede. Èt ord om nye bede - og straks fik vi masser af ideer og indput fra nogle af de havemennesker som vi beundre allermest. Det er da herligt. Så nu tænker vi... og planlægger så småt det første skridt. Mere om det senere.


Sensommerhaven står virkelig flot i disse dage, og jeg har nydt at have nogle ekstra fridage. Ja - de er som sagt ikke brugt særligt fornuftigt, men nogen gange så er det jo sådan dét er....


I morgen tager vi på besøg på Mors - hos Tanten og Syrenprinsen. En smuk og fantastisk have - som jeg ville elske at ha selv. Måske vi ses? Du kan se mere om Tante Grøn´s have HER


Keramiker Helle Nørby - som også var her i vores have med sine smukke ting, har også åben værksted. Det er bestemt også et besøg værd, og nærmest som at besøge et skatkammer. Jeg får altid en stor trang til at få én lille ting med hjem til samlingen når jeg besøger Helle´s værksted.... Jeg bliver SÅ fristet. I lørdags blev jeg også fristet - af denne flotte belægningsten.


Tusind tak Helle - den er bare helt perfekt her i vores lille have. Det lille vandspejl på stenen er allerede godkendt af hundene - og så er den jo i min ynglings farve. Du finder mere om Helle Nørby HER.


Og ellers byder søndagen på udstillingsdag - hundeudstilling vel og mærket. Ja - det er læææænge siden vi har været afsted sidst, men vi glæder os og ved at vi får en hyggelig dag.

*Rigtig god weekend*

7 kommentarer:

  1. God tur til Mors, desværre ses vi ikke, for vi kommer først søndag. Dejligt med en masse gode ideer til nye bede, inspirationen vender åbenbart begge veje :)

    SvarSlet
  2. Velkommen til overfladen igen.
    Sådan kan det gå nogen gange.
    Glæder mig til at se og høre mere om det nye bed.
    God tur til Tante Grøn samt hunde udstillingen.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Hvor er det et nuser billede af hunden i kurvestolen :)

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det herligt med alle de input du har fået, måske skulle man holde åben have bare af den grund!!
    Rigtig god tur til Mors og til dem der skal til Helle, det kan vist kun blive en fantastisk week-end. :)

    SvarSlet
  5. Skønne billeder som sædvanlig! God tur til Mors og på hundeudstilling! Det lyder til at blive den perfekte weekend :-)

    SvarSlet
  6. Kæreste Susan.
    Hvor kan jeg godt forstå at et par fridage var tiltrængte. Jeg håber weekenden har været super og hundene gjorde det godt <3
    Er så glad på jeres vegne over den forrygende succes det blev i haven og glæder mig til at se jeres nye idéer.
    Kæmpe kram herfra.

    SvarSlet
  7. Kære Susan.

    Håber du nyder et velfortjent hvil. Måske du bruger pusterummet til at drømme havebilleder oppe i dit kønne hovede?:o) Jeg tror det.

    Kæmpeknus fra en anden med matte sokker

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.