tirsdag den 13. august 2013

En smuksak af en præmie....

Her er så præmien som I kan vinde i min Give Away.
Bronzesommerfuglen som min mor  - Annette Skjærbæk / AS bronzeart har sponseret - og den er virkelig smuk.


Jeg syntes virkelig den er fin - og tænkte da også straks "dén vil jeg da sørme osse ha´". Men nix -jeg kan ikke deltage, og må nøjes med at nyde den i dagene indtil den flytter hjem til den heldige vinder.

Sommerfuglen sidder her på en flot grøn sten. Hvis vinderen kommer forbi til vores "Åbne have og Orangeri" eller på anden måde selv kan få den fragtet hjem, kan man få stenen med. Men skal den flyve med posten, må den desværre rejse uden stenen. Sommerfuglen kan monteres på en tynd pind - og bruges i krukker eller bede, eller den kan evt. monteres på din egen sten i haven

Deltager du ikke allerede - så kan du nå det endnu. 


Vi har besluttet af vente til lørdag med at trække den heldige vinder - og vil da spørge keramiker Helle Nørby om ikke hun vil være lykkens gudinde. Vi vil helst ikke have nogen tvivl om at det går retfærdigt til - så vi trækker lige spændingen lidt.

Der vil være masser af andre af hendes smukke bronzeting at se i vores have på lørdag - også andre sommerfugle. Så er du nu ikke den heldige i konkurrencen - så kan du alligevel være heldig at gå hjem med bronzekunst til din have.

****
Det håber jeg - for jeg glæder mig, til hvad der bestemt må blive en dejlig dag. 



4 kommentarer:

  1. I en dejlig have, fyldt med gylden sol,
    fyldt med duft af lilje, rose og viol
    møder vi hinanden, jeg er tung og træt,
    du på hvide vinger svinger dig så let.

    Lille sommerfugl, lille sommerfugl.........
    .......hvem der bare var sommerfugl.

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk, du har en fantastisk dygtig mor... :o)

    Desværre kan jeg ikke komme til åben have, det ville jeg ellers rigtig gerne. Jeg er sikker på det bliver en forrygende dag. God fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Hvor har du en dygtig mor.
    Sommerfuglen er vel nok skøn. Sådan en kunne jeg godt tænke mig.
    Jeg kan desværre ikke komme til åben have.
    Håber i får en dejlig dag med mange besøgende.

    SvarSlet
  4. Kære Susan og Jesper.

    Mange tusind tak for en rigtig dejlig dag på jeres paradisiske plet. Det var så hyggeligt hos jer, at vi slet ikke kunne løsrive os, og få os taget sammen til at køre hjem.

    Mange tak for det fantastiske solskinsvejr I havde sørget for, - for superlækker kage og kaffe og sidst men sandelig ikke mindst mange tak fordi I lukkede havelågen op, så vi kunne nyde synet af jeres dejlige livsnyder-have og vidunderlige orangeri. Det var en meget inspirerende oplevelse at gå på opdagelse i jeres haves mange skønne rum. De flotte og stemningsfulde opstillinger var lige prikken over i`et. Ingen tvivl om, at begge I søde unge mennesker har en udsøgt sans for detaljer og udpræget æstetisk sans.

    Jeres orangeri var en rigtig sjæleoase og den pustede nyt liv i drivhusdrømmene. Jeg forelskede mig totalt i indretningen og udnyttelsen af rummet.

    Bronzesommmerfugl blev det ikke til i denne omgang, men jeg er meget glad for de fine loppekøb vi gjorde hos jer. De asiatiske "åndehuse" har allerede fundet deres plads i haven.

    Håber I får lyst til at gentage succesen en anden gang. Jeg kan anbefale andre et besøg hos jer på det varmeste. En byhave med så intim og intens en stemning er virkelig en sjældenhed.

    Kæmpeknus og stor tak for jeres gæstfrihed. Syrenprinsen beder mig hilse:o)

    Håber I får en afslappet aften, nu I har været "på" hele dagen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.