fredag den 30. august 2013

At udvide sin horisont....

Man skal lære så længe man lever - og man skal huske at ha´ det sjovt imens.
Og det var lige det jeg gjorde i aftes. Jeg var nemlig til en rigtig spændende og hyggelig workshop-aften sammen med min gode veninde - et kursus i brugen af Annie Sloan Chalk Paint.


Det var en skøøøøn aften - én af den slag som jeg kan leve længe på. Jeg syntes det er spændende at prøve noget nyt - og malekurset igår fik virkelig vakt min interesse. Det hele var faktisk ret perfekt.... selskabet, stemningen, arrangementet, omgivelserne og emnet som jo var ret spændende.


Turen gik til "Hønsehuset" som ligger ved Struer. Måske nogen kan huske, at jeg før har fortalt om det skønne sted (ellers kan du gense det lige HER) det er nemlig dér, de ud over den specielle maling, også har salg af skønne gamle franske møbler fra "Fransk Livsstil". Og det var jo også lige dér imellem alle de skønne ting at vi hyggede os.


Jeg har i min tid malet mange møbler, og har også haft en klar mening om hvilke maling jeg foretrækker at bruge. Men efter i aftes har jeg helt sikkert fået udvidet min horisont. Det er helt nyt for mig - men meget meget nemt og lækkert at bruge. Jeg er faktisk ret imponeret, og skal helt sikkert forsøge mig med projekter herhjemme.


Foreløbig er et lille havebord ren gjort og sat ind i Orangeriet for at tørre.... måske allerede morgendagen byder på maleprojekter. Ihhhhh hvor jeg glæder mig :-)


*Skal du lave noget spændende i weekenden?*

4 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud! Jeg får helt lyst til at gå i gang med at male. Vi har en del havemøbler der virkelig trænger!

    Nu du spørger, må jeg lige sige at jeg jo holder åbent hus i Drømmegaven på søndag. Jeg er meget spændt på hvor mange der kommer og håber først og fremmest på en masse god stemning. Så, ja, jeg skal lave noget spændende ;-)

    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nana.
      Jeg håber du får en skøn skøn dag i morgen. Det bliver spændende, og jeg er helt sikker på at der kommer mange forbi. Selv ville jeg elsker at komme forbi - du har skønne sager i din butik.

      Jeg er allerede i gang med havemøblerne - og skal nok lade jer vide hvordan det går. Foreløbig så er de malet to gange - og venter på at få voks i morgen. Jeg er selv ret spændt.
      mange hilsner og GOD DAG imorgen.
      Knus Susan

      Slet
  2. Hej Susan.Hvor ser det bare spændende med den workshop......bliver helt misundelig, for jeg elsker at male.Både møbler og billeder.er uddannet klubpædagog og har været på rigtig mange kreative kurser i tiden løs.
    Har også lavet tøj i 15 år.Jeg skal igang med mit nye bed.....som jeg lige har vist i mit indlæg.Det bliver rigtig spændende.Men først skal manden lige grave græstørv væk.Så vi ved godt hvad weekenden skal gå med.Rigtig god weekend til dig og din mand knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette.
      Hvor ser det spændende ud dit projekt.... Og du kan tro at dine planer også kun får det til at trække ekstra meget i mig. Vi har jo selv lidt planer... de må bare vente lidt endnu desværre.
      Mange sensommerhilsener fra Susan

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.