onsdag den 11. april 2018

Dengang jeg var "Foto-enke"...... ;-)

Flere af jer fulgte med da jeg sidste efterår var "foto-enke" imens min søde mand vandrede rundt med kameraet i Himalaya. Det var en stor stor oplevelse for ham, og han svæver stadig på en sky når vi taler om hans tur.


Nu er alle tanker og billeder blevet bearbejdet og han fortæller igennem flere opslag på hans blog om alle oplevelserne. Det var stort - rigtig stort, og jeg ville sådan ønske mit helbred ville tillade mig at tage med på sådan en tur. En tur op i himmelen.... dér hvor man kun er sig selv og alting bliver sat i relief til verdens store tinder.


Billederne er storslåede og selv om vi som måtte blive hjemme, ikke har kunne mærke vinden og alle duftene, så får jeg alligevel gåsehud ved synes af dem. Flere spurgte til hvor han da var henne.... og her kan du jo så kigge med. Du kan besøge hans blog Durup Foto hvor smukke billeder og oplevelserne står i kø. Jeg skulle hilse fra ham og sige at I alle er velkommen :-)


Opslaget hvor billederne her er fra finder du HER - men der er mange flere indlæg med billeder, tanker og oplevelser fra Nepal og Himalaya... jeg tror ikke du bliver skuffet.

Bloggen finde du på linket her Durup Foto

Rigtig god onsdag til jer alle

2 kommentarer:

  1. Byłam na blogu Twojego męża . Piękna przygoda i piękne zdjęcia. Pozdrawiam :-).

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.