onsdag den 30. marts 2016

Ku´ du fristes ????

Kan du - og din hund, fristes af en fin ny hundeseng?? 
Jeg har nemlig én til salg her ind i mellem at jeg er igang med at lave senge til alle de søde mennesker som har bestilt én hos mig. Sengen er en bestilling som som "ændrede farve" under vejs - derfor er denne fine blå/turkise seng nu ikke længere solgt på forhånd. Måske det er noget for dig? 


Sengen er ca 49 cm lang og 34 cm bred (indvendige mål) og ca 16 cm høj - altså perfekt til den mindre hund ♥ Prisen er 750 kr ♥


Som sædvanligt går ALLE pengene til gadehundeprojektet KAT-Centre i Nepal, hvor jeg ved at hver en krone gør en forskel for det de skal nemlig dyrene. Her har personalet hjertet på rette sted, og de kommer uendelig langt for pengene. Hér føles det godt at donerer til, for her ved jeg hvordan der rent faktisk kan gøres en forskel.


Hvis du ikke tidligere har hørt om mit projekt med de hæklede hundesenge, så kan jeg fortælle at det er mit hjertebarn. Jeg hækler sengene af garn som jeg får doneret af søde mennesker, og jeg sælger sengene til andre søde mennesker som gerne både vil have en fin seng, og samtidig være med til at hjælpe nogle hunde i en anden del af verden. Jeg sælger sengene via Facebook og bloggen - når jeg altså ikke lige har travlt med at lave de senge som jeg har bestillinger på.


Du kan se mere om mit lille projekt på siden om sengene her på bloggen. Du kan se de senge jeg har lavet og læse mere. Du finder linket både i menuen og HER. Du kan også besøge mit album på Facebook hvor alle sengene som jeg har lavet også kan ses. Du finder mappen via linket HER.

Er du interesseret i denne seng? Så send mig en MAIL


3 kommentarer:

  1. Kunne sagtens fristes, men hunden er alt for stor :-).
    Sikke dog et varmt projekt!
    KH

    SvarSlet
  2. Kære Susan det er så godt et projekt og initiativ, men Jack er nok, må jeg indømme lidt for bred over bagen, så desværre, men kunne godt finde på at bestille en når han skal have en ny kurv
    Men den er bare flot.
    Håber at der er en hund som passer til dens mål, for stedet i Nepal har brug for pengene.
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Hej Susan
    Den er fin, men nej. Havde det været en lille blomst, så..... ;-)
    Knus
    Malene

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.