lørdag den 2. december 2017

Give Away - Christmas Edition

Så er det vist tid til en lille Give Away, syntes I ikke? 

Min søde mand og jeg vil rigtig gerne ønske jer en rigtig god og dejlige jul og vi håber at hele julemåneden bliver fyldt af glæde, hygge og dejlige oplevelser. 

Derfor vil vi gerne forære én af jer - eller én som I gerne vil glæde, et eksemplar af "Cottagehave - Tante Grøn´s haveunivers". Bogen som vores allesammens Tante Grøn, også kendt som Jytte Aggerholm Justesen, har skrevet så smukt, og som vi, min søde mand og jeg har taget alle billederne til. 


* Sådan deltager du *

Skriv i en kommentar hvorfor du ønsker dig bogen, og gerne om det er til dig selv eller én du holder af. Du behøver ikke at nævne hvem det er du gerne vil glæde - for i julen må man gerne have hemmeligheder for hinanden.
* Dette giver dig 1 lod *

Hvis du laver et opslag på din egen blog eller på din facebook profil om min Give Away, kan du få et ekstra lod. Brug billedet her fra opslaget, og lav et link til dette indlæg.
Vigtigt - skriv i din kommentar herunder at du har lavet et opslag, og læg et link så jeg kan se opslaget :-)
*Dette giver dig 1 lod *

* Hvornår findes vinderen *

Vinderen findes på søndag i næste uge - altså 2. søndag i advent. 



* Hvem kan deltage *

Alle kan deltage - men præmien kan kun sendes til en dansk adresse


***** 

Vi håber du har fået lyst til at deltage, og håber du vil være med til at sprede budskabet og lidt juleglæde rundt omkring i de haveelskende hjerter. 

Glædelig jul og mange havehilsener fra Jesper & Susan  


*****

Hvis du gerne vil se nærmere på bogen som er julepræmien, så kan du gøre det flere steder.

Du kan se mere her på bloggen - på siden som fortæller meget mere om bogen. Du finder det HER

Du kan også se mere på forlagets Gyldendals hjemmeside. Du finder deres side HER.

Sidst - men absolut ikke mindst, kan du besøge Tante Grøn´s skønne Instagram profil. Du finder hende under navnet "tantegroenshave", og du vil blive modtaget af smukke billeder og små kærlige og kloge fortællinger. Bestemt et besøg værd.

*****

81 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne give bogen til min kæreste. Vi bor i lejlighed, men leder efter hus, da vi har virkelig store havedrømme. Allerede nu er vores altan helt fyldt op med krukker. Så vi har brug for noget inspiration, til når vi endelig får vores egen have.
    -- Maria

    SvarSlet
  2. Jeg ville glæde min søster med sådan en flot havebog.

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig give away..Hvis jeg er den heldige vinder vil jeg forkæle mig selv med den skønne bog. Jeg har smugkigget i den og kunne være skønt at bruge de lange og mørke vinterdage på at drømme om sommeren ☺

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med cottage-stilen og vil nyde at låne bogen af min mor - jeg vil give den til hende til inspiration i kolonihaven :-)

    SvarSlet
  5. Det ville da være dejligt med den skønne bog under juletræet, lidt at hygge sig med i julen.

    SvarSlet
  6. Jeg ønsker mig bogen, da jeg er kæmpe havenørd ��

    SvarSlet
  7. Jeg vil super gerne overraske min søde mor med denne bog. Vi er begge have-entusiaster med en svaghed for netop cottage-haver ��

    SvarSlet
  8. Jeg tror at jeg ville få glæde af den selv og jeg er tosset med strikkeblusen bag bogen, hold da magle den er flot :hilsen Princie

    SvarSlet
  9. Denne bog er et stort juleønske ���� Er total vild med cottage-haver så kunne være fantastisk med noget inspiration.

    SvarSlet
  10. Jeg er sikker på tante grøns cottagehave kan hjælpe mig igennem vinteren.
    God weekend
    Henrik

    SvarSlet
  11. Åh den ville skabe glæde :-)

    SvarSlet
  12. En fantastisk bog, som jeg vil forære til en god haveveninde, hvis jeg skulle være så heldig.

    SvarSlet
  13. Vil elske at bladre i bogen, nu det ikke er rigtig havetid. Min egen have er vidst også en cottage garden. Lidt rodet, spiselig og alt for mange blomster/planter på hver lille plet jord. Elsker det. ��

    SvarSlet
  14. Er lige startet som gartner elev. Og min store passion er cottagehaver så denne bog ville være perfekt til at hjælpe mig med gode ideer og inspiration til fremtidige projekter

    SvarSlet
  15. Den vil være meget velkommen her, som underholdning mens mit ben gror sammen!

    SvarSlet
  16. Den vil være perfekt til chair gardening, når jeg træninger til lidt adspredelse fra lektierne. Derfor vil jeg super gerne vinde bogen, som jeg er helt sikker på er både velskrevet og flot fotograferet :-)

    SvarSlet
  17. Vil elske at vinde denne smukke bog

    SvarSlet
  18. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at min allerdejligste blomsterven Michael skulle vinde bogen. Den er så skøn og inspirerende. ��❤️

    SvarSlet
  19. Vil være så ubeskeden og beholde den til mig selv - elsker lækre havebøger

    SvarSlet
  20. Lone Flak Andersen2. december 2017 kl. 20.35

    Jeg vil rigtig gerne vinde bogen fordi jeg har en kolonihave som er kommet helt ud af facon de sidste år. Jeg sværmer meget for lækre cottagehaver og kunne tænke mig at få min have lavet til en sådan. Derfor vil bogen kunne være en stor hjælp for mig❤️

    SvarSlet
  21. Sikke en fin bog,som vil være som en dejlig ekstra julegave. Vh Dorte Hørby

    SvarSlet
  22. Jeg vil give mig selv bogen, og bruge den som inspiration til at anlægge min have som trænger til kærlighed og arbejde ��(har delt opslaget)

    SvarSlet
  23. Hvis jeg er heldig at vinde, skal det være en hyggelig og inspirerende gave til mig selv og min mand. <3

    SvarSlet
  24. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  25. ej det vil da være en dejlig bog at komme gennem vinteren med.

    SvarSlet
  26. Lækker, lækker bog af en skøn forfatter og to dygtige fotografer og indeholder inspiration og kloge ord til at tage med til mit yndlingssted, min have. Den ville jeg gerne forkæle mig selv med.

    SvarSlet
  27. Åhhhh - den vil jeg gerne vinde.
    Jeg er opvokset i byen hvor Tante Grøn bor ;)
    Julehilsner fra Hanne B Tøfting

    SvarSlet
  28. Jeg har bogen, men vil gerne forære den til en god veninde, hvis jeg bliver den heldige vinder ☺

    SvarSlet
  29. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  30. Wow, den er godt nok fin.. tror lige at den kan være på min boghylde.. 😄 ville elske hvis den blev min.. ❤ Give it to me.. 😉

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne vinde bogen, fordi jeg så har den perfekte ekstra-julegave til min svigerinde.
    1 lod

    SvarSlet
  32. Vil elske at bruge de lange vintermånederne til at hygge mig med at læse den og samle inspiration til min egen have.

    SvarSlet
  33. Det må være meget dejligt at se alle de skønne biłleder og samtidig blive både inspireret, motiveret og klogere. Stort ønske herfra

    SvarSlet
  34. Lækker gave. Den slags bøger vil unægtelig gøre vinteren lidt kortere. ��

    SvarSlet
  35. Den vil jeg gerne vinde så ville jeg give den til min veninde som går meget op i sin have

    SvarSlet
  36. Åh - den vil jeg gerne vinde til mig selv, da jeg her i efteråret har erhvervet mig en kolonihave, og tænker at bogen her vil kunne nydes og anvendes som inspiration, inden det går løs til foråret

    SvarSlet
  37. Den vil jeg rigtig gerne vinde,så jeg kan få inspiration til min landbohave, hvor en stor del skal indrettes som Cottage Garden.

    SvarSlet
  38. Den vil gerne have bogen til mig selv. Jeg vil gerne have inspiration når jeg forsøger at få styr på og gjort min store have på Djursland hyggelig,

    SvarSlet
  39. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  40. Vil gerne vinde bogen så jeg kan få inspiration til vores kun 2 år gamle have.
    Har delt opslag på facebook.

    SvarSlet
  41. Jeg er havenybegynder, og har netop bestilt mit livs første drivhus. Jeg ville elske bogen - jeg har meget at lære!

    SvarSlet
  42. vil frygtelig gerne vinde, ønsker mere inspiration
    Kirsten Odense

    SvarSlet
  43. Ville elske at sidde i sofaen, helst med nyt nattøj på som jeg har fået i julegave, brændeovnen tændt, med familien omkring mig, og læse denne skønne bog. Helst skal sneen drysse ned i kleenexstore fnug udenfor vinduerne. Er det for meget forlangt?
    Deler linket på min facebookside.

    SvarSlet
  44. Min kæreste og jeg skal lave ny forhave ved vores lille rækkehus og kunne bruge lidt inspiration.
    Deler på fb.

    SvarSlet
  45. Denne skønne bog var jeg så heldig at købe da I havde åben have i sommers. Jeg fik den ovenikøbet signeret af Tante Grøn herself. Hvis jeg vinder ( og jeg har delt den på Facebook) skal min skønne veninde Karin have den.

    SvarSlet
  46. Hvis jeg vinder skal min skønne mor ha bogen

    SvarSlet
  47. Jeg har selv denne bog og jeg elsker elsker elsker den og jeg vil gerne glæde en kær haveveninde med den. Hun har haft et år fyld med udfordringer og kunne godt bruge bogen til at sprede lidt glæde. Jeg elsker som sagt selv bogen. De fine billeder, de mange gode ideer og så er jeg vil med visdomsordene der hist og pist er spredt ud over bogen�� To plant a garden is to believe in tomorrow ��

    SvarSlet
  48. Heidi Nørgaard Laursen3. december 2017 kl. 10.44

    Jeg ville helt sikkert forære bogen til min veninde Camilla. Hun går igennem en rigtig svlr tid og hun ELSKER sin have og at rode og ændre ude i den.

    SvarSlet
  49. Kender Tante Grøn fra hendes Instagram profil og vil nyde at se mange flere billeder fra hendes have. Og få inspiration og ideer til min egen have ����

    SvarSlet
  50. Jeg vil sandelig gerne have et lod - ja to faktisk. Og selv om man jo skal glæde andre med gaver her i december, så vil jeg beholde bogen for mig selv. Jeg elsker at få ny inspiration, og jeg bladrer i bøger både vinter og sommer. Rent faktisk er jeg i gang med en mindre omlægning af min have, så bogen vil være kærkommen.
    Link: https://www.facebook.com/Lisbeths-Haveblog-1519747104752594/
    Mange hilsener, Lisbeth

    SvarSlet
  51. Hej
    Da jeg ønsker denne vidunderlige bog ville det da være pragtfuld hvis man kunne være heldig at vinde den. Da jeg har stor interesse i haven vil det være dejligt at vinde denne dejlige bog. Kh Birgit Rosengren

    SvarSlet
  52. Jeg vil gerne glæde min kone med denne flotte bog.

    SvarSlet
  53. Jeg vil gerne lægge bogen under juletræet. Vi har fået gravet forhaven op til nyt kloak og skal til at anlægge ny forhave. Den vil helt sikkert kunne hjælpe mig, som er noget usikker how to do it ��

    SvarSlet
  54. Uha lækker armchair gardening det ville være dejligt at vinde den smukke bog

    SvarSlet
  55. Til sommer skal jeg til at sætte stauder på de rigtige pladser i min have, som skal blive en rigtig cottage garden. Lidt hjælp og inspiration vil være dejligt.

    SvarSlet
  56. Jeg mangler inspiration til min have - og bogen her må være helt perfekt til det. Den vil jeg glæde mig til at læse!

    SvarSlet
  57. Jeg har huset på landet, men mangler lige den helt rigtige cottage-stil i haven.

    SvarSlet
  58. Jeg ønsker mig den, da jeg snart skal til at anlægge en ny have fra bunden ✌❤ og cottage haver er de fineste ��

    SvarSlet
  59. Jeg vil elske at vinde denne bog af en fantastisk havekvinde som kun kan inspirerer en haveelsker som mig. Krydser fingre��������

    SvarSlet
  60. Hej Susan.
    Jeg vil rigtig gerne vinde den flotte bog om den rigtig skønne have.
    Rigtig god jul til jer og tak for alle de smukke billeder du deler med os.

    SvarSlet
  61. Jeg ville dele den med min mor der også er rigtig haveglad som jeg.

    SvarSlet
  62. Jeg ville elske at vinde denne bog. Vi er lige flyttet fra vores dejlige have, til en ny, hvor vi skal starte helt forfra. Jeg tror bogen om tante Grøns have vil være fin inspiration for os.

    SvarSlet
  63. Uh jeg vil rigtig gerne vinde bogen. Vores store drøm er en lækker cottage garden.

    SvarSlet
    Svar
    1. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215005640913238&id=1196017860

      Slet
  64. Nu er jeg jo så heldig, at have mit eget signeret eksemplar af denne skønne bog og ih, hvor jeg elsker den. Men i mine tanker, er en ganske særlig person, som bestemt også kunne have glæde af jeres mesterværk.
    Knus Heike

    SvarSlet
  65. Jeg har svaret på en anden mail, men for en sikkerheds skyld svarer jeg også her. Som jeg skrev i den bor jeg på Sjælland og har derfor ikke mulighed for at se alle de jyske åbne skønne haver. Jeg læser meget om blomster, bl.a. Claus Dalbys bøger, desuden maler jeg blomsterne i min have, mest i akvarel.

    Mange hilsener og under alle omstændigheder, glædelig jul, Jette.

    SvarSlet
  66. Hvilken skøn give away ❤️ Hvis jeg bliver udtrukket, så vil jeg selv beholde den fine bog

    SvarSlet
  67. Jeg vil gerne selv vinde bogen, håber den kan give inspiration til vores have. Det er skønt her om vinteren at have tid til at få de gode ideer til forandringer i haven, og glæder sig til det bliver forår og drømme kan blive til virkelighed.

    SvarSlet
  68. Jeg vil gerne vinde bogen Tante grøn har skrevet, så jeg kan give den i julegave til mine forældre ����

    SvarSlet
  69. Jubiiiiii sikken en dejlig giveaway <3
    Hvis jeg er den heldige der vinder, vil jeg give den til mig selv :)

    Jeg er i gang med en større forandring i min 'nye' have (flyttede ind i min kærestes hus for 1,5 år siden) og jeg har fået frie hænder til at gøre som jeg har lyst til.
    Derfor har jeg brug for dejlig inspiration, og det giver Tante Grøn med hendes bøger - i skøn forening med de smukke smukke billeder i bogen <3

    Jeg laver en deling på min blogs Facebookside og naturligvis også på selve bloggen, så der er endnu flere der kan få et lod i din giveaway :)

    SvarSlet
  70. Jeg har flere som står i kø for at få sådan en bog i gave. Både min mor, svigermor, veninde og ja da mig selv.
    Så det er jo lige før det ville blive et helt dilemma, hvis man vandt :)
    Men vil alligevel gerne forsøge......

    Smuk tirsdag
    Charlotte

    SvarSlet
  71. Hej Jesper og Susan

    Har snuser lidt til bogen på biblioteket, hvor er det en smuk bog. Både ord og billeder!

    Hos mig ville det blive en delebog. Jeg ville selv nyde at fordybe mig i den, ligesom min skønne grøn-fingrede svigermor ville.

    Mvh. Gitte

    SvarSlet
  72. Sikke en flot gave :0) den ville jeg gerne fordybe mig i lige om lidt, når julefreden sænker sig over det lille hjem her. Carina

    SvarSlet
  73. Jeg "faldt" over bogen forleden så jeg har fået bladret lidt i bogen og den vil være fantastisk at have stående fast på hylden herhjemme, så jeg kan finde inspiration til blomster og farve valg til mine kommende bede :)
    Glædelig jul til jer alle :)

    SvarSlet
  74. Jeg har allerede bogen og er så glad for den :0)
    Hvis jeg er den heldige, vil jeg forære den til min mor i julegave..

    SvarSlet
  75. Jeg vil rigtig gerne vinde den! Jeg har en kolonihave, som jeg har omlagt og prøver at ramme stilen Cotteges have��

    SvarSlet
  76. Jeg vil utrolig gerne være den heldige , syntes det er en fantastisk have. Glædelig jul.
    Kh Anne-Grete

    SvarSlet
  77. Den bog ville jeg nyde at blive inspireret af.

    SvarSlet
  78. Jeg vil rigtig gerne vinde den smukke bog og forære den til et par dejlige mennesker, som altid gør så meget godt for mig.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
  79. Jeg har en lille kolonihave, som jeg ville elske at få inspiration til, at skabe et skønt have paradis for mig og min dejlige familie❤️

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.