onsdag den 27. juni 2012

Kærlig tanker.....

I denne uge har jeg igen besøg af min dårlige ven - helbredet.
Men sådan er det... og jeg skal bare holde humøret højt til jeg er frisk igen, og så går livet jo videre - som sædvanligt.


Men hvor bliver det bare utrolig meget lettere - dét der med humøret, når nogen sender én en kærlig tanke. I går kom en rigtig god og sød kollega forbi, med buket af de smukkeste og skønnest duftende roser. Hun havde så mange af dem i haven, at hun tænkte at hun ville dele dem med mig.


Er det ikke bare dejligt? Jeg blev så glad...... Hele stuen dufter af den skønneste sommer, og dén duft.... ja dén er den bedste medicin.

*Tusind tak søde Gitte*

2 kommentarer:

  1. Kære Susan. smukke smukke roser, og lige så smukt omsorgsfuldt af din veninde! håber du snart bliver frisk igen! det lyder som noget tilbagevendende? kh Helle

    SvarSlet
  2. Dejligt med så sød en kollega. Smukt af hende at tænke på dig, og selvom helbredet ikke bliver bedre, så gør humøret det!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.