søndag den 4. december 2011

4. december & 2. søndag i advent

Glædelig 2. søndag i advent.
Ja  - så gik endnu en uge, og julen nærmer sig.


Vejret viser sig en smule mere vinterligt, og det er nu slud der kommer ned fra oven. Sneen kan bare komme an, kan den... jeg er klar!

I dag har vi været på besøg i naboens juletræssalg, og fundet et fint træ til haven. Det har jeg ventet længe på. Tro mig, jeg har sendt mange misundelige blikke til de flotte træer med lys, vi nu møder på vores gåture med hundene - for træet i haven, det kan jeg dårligt vente med at få op.

Nu mangler der bare at komme lys på. For lyskæden var ikke at finde nogen steder, og efter lang tids søgen, kom tanken til os, at den da vist ikke overlevede sidste års sne og is. Ja - sådan kan det gå... og jeg må vente endnu en tid på at få lys på træet.

Men nu står det der - fint og flot.

Fortsat god aften til jer alle.

2 kommentarer:

  1. God opfindelse med udendørsjulelyskæder - jeg synes at det hygger, når man tidligt om morgenen skal afsted i mørke og kulde - heldigvis plejer mine naboer at beholde lyskæderne til langt ind i det nye år - oh det bliver så bitter vinter når lysene bliver taget væk :)

    SvarSlet
  2. Det er nemlig rigtig hyggeligt, at få lys op i træerne:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.