torsdag den 15. december 2011

15. december

I dag har jeg nydt min ugentlige fridag - skønt.
Og vejret har jo været flot her i Viborg. Godt nok har vi ikke noget sne, som jeg drømmer om - men lys og blå himmel er også dejligt.


Hvad er juleblomster for jer? Jeg er helt vild med Amarylis, for de ser så prægtige ud, og alligevel er de så enkle og smukke. I de senere år er de begyndt at komme i handlen som afskårene. Det syntes jeg er skønt, og jeg bliver nemt fristet.


I dag faldt jeg over endnu et par fine gamle patentflasker, til min samling. De er super fine med små lys, og er nærmest en lille dekoration i sig selv.



Mine to skønne små venner, har nydt at jeg har haft fri i dag.


De har slænget sig i hver sin sofa.... og derfra fulgt med i hvad jeg har lavet.




2 kommentarer:

  1. Du er bare så kreativ:) flot ser det ud:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. Så koselig du har det .
    Amaryllis er bare så nydelig ,og absolutt et must til jul.
    Jeg har et innlegg hvordan jeg bruker dem til jul i år.
    Fine flasker du har fått tak i ,veldig koselige med lys i .
    Fortsatt fine førjulsdager til deg.
    Klem Anne

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.