søndag den 26. august 2012

Grill-bordet kom i brug

Det føles noget koldere nu - men det er ikke mange dage siden at vi havde de skønneste sommeraftener.

Lørdag aften i sidste weekend var én af dem...  Over 20 grader og helt vindstille - det var helt perfekt til at grill.

 
Så jeg vil benytte mig af lejligheden - og vise jer vores grillbord når det er i brug.... Når det nu ikke sker så tit :-)

 
Jeg elsker at sidder dér med familie og venner - rundt om grillen og hygge. Der er ingen der står med ryggen til for at passe grillen, og maden smager umådeligt meget bedre når man har god tid til at nyde den.
 
 
Vi plejer at lave små fade med kød, som så står imellem os på bordet. 2 personer om 1 fad. Så kan man helt selv bestemme menuen - hvis man altså kan enes med sin "bord-herre". Og du bestemmer også selv hvor meget dit kød skal have over varmen.
 
 
Tilbehøret får det nogen gange for vamt på bordet.... og så er der af én eller anden grund også altid så meget af det, at der er lidt pladsproblemer. I lørdags var en gammel frugtkasse blevet opgraderet til anretterbord - enkelt og hvad jeg havde ved hånden. 
 
 
Og verdens hyggeligste grill-snack.......skumfiduser og mariekiks. Utrolig sjovt - og sødt. Ikke noget nogen man spiser mange af, men på én eller anden måde hører det bare utrolig godt sammen med sådan en dejlig aften.
 
*Måske vi er heldige at få bare én mere af den slags aftener*
 



5 kommentarer:

  1. uhm, det ser lækkert ud. Vi har slet ikke grillet i år..... nu når vi det nok ikke :)

    SvarSlet
  2. Hej
    Jeg faldt over din blog, hvor ser det spændende ud. Jeg har tilmeldt mig, og glæder mig til at følge bloggen.

    Søndagshilsner

    Maria
    Deneksperimenterendehave.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det ser smukt og lækkert ud. Når endelig det er vejr til det, er det med at få tændt op! Kan forestille mig, at det er lækkert på den måde, når alle kan blive siddende ved bordet både under hovedret og dessert!

    SvarSlet
  4. Åh hvor godt Susan - det ser super hyggeligt ud. Det er med at benytte sig af de aftener vi stadig kan velsignes med hvis heldet vil.

    knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Hej Susan, hvor ser det hele dog fantastisk ud... Sikken en skøn terrasse, du har der. Vi har lige fået anlagt en stor terrasse og skal i gang med at lave "rum" og hygge derude nu her, så suger alt inspirationen til mig. Så flot altså....

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.