onsdag den 30. november 2011

Julekalender

I morgen er det 1. december, og jeg glæder mig.

Billedet her er vores hus... vores julehus. Det er godt nok fra forrige år, da der ikke var sne på dette tidspunt, men huset er nøjagtig magen til igen i år. Selvfølgelig.....
Jeg elsker alle lysene... og jeg bliver altid så glad inden i, når jeg kommer hjem, til det syn.


Jeg har tænkt mig at lave en lille "Julekalender" herinde, hvor jeg hver dag vil vise et billede og skrive lidt on vores jul. Noget der har med vores juletraditioner at gøre - i vores hus og have. Måske noget pynt, den første sne og hvad der ellers byder sig.

Det er ihvertfald tanken... nu ser vi hvordan det går.

7 kommentarer:

  1. Dejligt billede af jeres hyggelige hus

    SvarSlet
  2. Så spennende å kunne følge deg og din julekalender fremover.Gleder meg til det :)

    Ha det riktig kos.
    Klemmer fra Catharina

    SvarSlet
  3. Nøj for et dejligt billede... kan godt forstå du blir glad af det... det er superhyggeligt :)
    Jeg vil glæde mig til at følge din julekalender, og måske få et par tips eller tre :)

    SvarSlet
  4. Hej Susan
    Hvor ser dit hus fint ud. Det ligner det dejligste dukkehus.
    Spændende med din julekalender her på bloggen.
    De bedste hilsener
    Kirsten Miran

    SvarSlet
  5. Et nydelig hus dere har..så koselig med alle lysene.
    Gleder meg til å følge med på julekalenderen din !
    Ønsker deg en fin førjulstid.
    Klem Anne

    SvarSlet
  6. Hvor ser jeres hus hyggeligt og indbydende ud. Der ville jeg også elske at komme hjem i mørket :-)

    SvarSlet
  7. Øøjjj hvor HYGGELIGT og julet :-)
    Kh Katinka

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.