onsdag den 6. juni 2018

Åbne Atelierdøre - og have

OBS - det er ikke hos os der er åben have - det er hos min mor ;-)

Igen i år åbner min mor dørene til sit værksted, atelier og have i forbindelse med Åbne Atelierdøre i Viborg. Min mor laver den fineste bronzekunst - den slags som gør sig særligt godt i haven og på terrassen, og så er det jo en selvfølge at atelieret også er i haven. 


Min mors have er på én gang grøn, frodig og vild - og så vil den i dagens anledning fyldt med bronzefigurer. Der er masser af mulighed for at gå på opdagelse, og spotte de store sommerfugle og guldsmede der gemmer sig i haven.


Jeg elsker de bronzefigurer vi har i vores egen have, og jeg elsker den måde de følger årets gang derude. De giver det dér eventyrlige touch til vores egen have, og jeg har set hvordan de også har skabet en "wauw-effekt" på store elegante og moderne terrasser.


Jeg ved, at mange af jer har nydt hendes skulpturer, når hun har været med hér, når vi selv har haft åben have. Flere af jer har også nogle af hendes ting hjemme i jeres egne haver, og endnu flere af jer fortæller at I drømmer om dem. Så netop derfor vidrebringer jeg hendes invitation... hun vil rigtig gerne byde jer velkommen hjem i hendes grønne atelier.


Du vil også kunne møde Lene Pedersen som er billedkunstner - og du vil også kunne finde de fotokort som min søde mand og jeg har lavet.

 


Lørdag d. 9. juni og søndag d. 10. juni fra kl 10-16.
Adressen er Gl. Århusvej 167, 8800 ViborgMåske vi ses :-)

Besøg min mors blog på AS-Bronzeart


Pssst..... har du set mit "salgsopslag"?
Du kan se det ved at klikke på billedet

4 kommentarer:

  1. Hvilken vakker og levende kunst hun skaper. Skulle ønske at jeg bodde nærmere, så jeg kunne få oppleve både hagen og kunsten.
    Jannicke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil give din ros videre til hende..... og husk at kommer du på vores kanter så er du altid velkommen til at kigge forbi. Mange hilsener Susan

      Slet
  2. uh, det er vist godt for min pengepung vi bor på Sjælland. hihi. Det er nogle ualmindelige smukke ting din mor laver.
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
  3. Åhh så fint! Vill också ha :)
    Kram från Titti

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.