torsdag den 20. oktober 2011

Veninder fra "gamle dage", en heldig vinder og andre gode ting.

Ærlig, så var det under stærkt pres at jeg fik en profil på Facebook. Mine nærmeste veninder mente at det var helt nødvendigt, og min gode veninde Sanne kom minsanten også og lavede profilen for mig! Men jeg jeg må indrømme, at jeg er blevet glad for at "være med". Ja - så er det sagt, og jeg står gerne ved det :-) Og det er der flere grunde til..... Det ér faktisk ret hyggeligt at "small talke" derinde. Med gode venner, familie, ligesindede og folk med samme interesser.

Jeg læser f.eks ivrigt hvad der sker i gruppen "Drivhusglæder", og der har jeg fået mange ideer og mange gode svar på mine spørgsmål. Jeg er jo ny drivhusejer.... og går min første vinter i møde. Det er skønt der er nogle kloge og erfarene drivhus ejere man kan spørge :-)


Der er også en del konkurrencer derinde.... og sørme om jeg ikke har været heldig også at vinde :-) Et fint sæt af opbevaringsæsker fra House Doctor, som jeg vandt hos Liva Living  http://livaliving.dk/ Hvor skønt.

Og så.... så har jeg fundet nogle skønne veninder fra "gamle dage". Det er mange år siden jeg har talt med dem sidst, og når man så pludselig kan se billeder af dem og deres skønne børn, og tjatte sammem.... Det er jo herligt, og meget opløftende.

Pigerne har en fin webshop som jeg syntes I skal kigge forbi - den hedder Loving Home http://www.lovinghome.dk/
Ja - ret sjovt at den hedder næsten det samme som min blog her, men vi er vist alle tre til dét der med "Loving".

Der finder du lækre og gode ting til huset og til dig selv - og til meget fine priser. God fornøjelse.


Her er der tændt i brændeovnen, og stearinlysene hygger omkring mig..... Nu vil jeg lave mig en god kop the, og så vil jeg tage fødderne op i sofaen.
Fortsat god aften til jer.......




2 kommentarer:

  1. hej
    Ja Bloggen og FB kan heldigvis bruges til mange gode ting:) der er mange gode grupper:) godt med en brændeovn .... det er så koldt:) God aften Anne Gine

    SvarSlet
  2. tillykke med præmien! det er så godt at have noget smukt at opbevare sit rod i. go' weekend! Moster

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.