fredag den 12. august 2011

Tanker om postkort.... hvad syntes I?

Jeg har lagt hovedet i blød.... og prøver at få styr på alle mine ideer, med at få trykt nogle flotte kort med mine fotografier.


Vi har i går været ude og besøge et trykkeri, som kan trykke dem. Spændende at ideen nu er kommet langt. De havde jo selvfølgelig forskellige muligheder og kvaliteter for sådanne kort, og derfor vil jeg gerne spørge jer om hvad I syntes.

Hvad vi I foretrække....?
En enkelt kort - som almindeligt postkort, eller et dobbeltkort - som man kan åbne? Og vil I mon give lidt ekstra for at få et dobbeltkort?


Jeg er meget interessert i at høre hvad I tænker om det :-)

6 kommentarer:

  1. Personligt foretrækker jeg dobbelte kort. Der er noget specielt ved først at åbne kuverten, se det smukke kort og derefter åbner man først ind til den personlige hilsen, - men det udelukker jo ikke postkort, vel!??
    Og hvor klog blev du mon så af det svar... ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg foretrækker også dobbelte kort. Hvis jeg skulle købe dem, ville det nok blive til fødselsdagskort mm, og så ville jeg købe dobbelte.
    Pøj pøj med projektet, det bliver spændende at høre om :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ville også vælge dobbelt kort :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er mest til enkelte. Jeg bruger dem selv til at sætte i kanten af spejle, på køleskabet, opslagstavlen, i servietholdere....
    Smukke kort skal ses :-)

    Hilsen Ina
    http://annasplads.dk/

    SvarSlet
  5. Dobbelte...no doubt in my heart.

    Det er mere elegant, efter min mening. Det giver også det lille ekstra, - det har dine flotte billeder da fortjent.

    mvh
    Eva

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.