fredag den 3. februar 2012

Jeg føler mig så heldig.....

Selv om jeg stadig har den grimmeste ørepine så steg mit humør alligevel gevaldigt igår.


Jeg blev nemlig udtrukket som én af de meget heldige vindere på den skønne blog Franciska´s Vakre Verden´. Nemlig den lodtrækningen som hun havde i forbindelsen med, at hun gerne ville have kommentarer til hendes nye bog "Sanselig jul". Og sørme om ikke jeg har vundet et super fint navneskilt fra Ramsign.

Hvad kan jeg sige.... jeg er vildt glad og føler mig meget meget heldig.

Det er jo herligt, for lige sådan et skilt har jeg i mange år drømt om. Og da vores postkasse nu ikke længere må hænge ved vores hoveddør - så er der nu en stor bar plet som trænger til lidt kærlig opmærksomhed.

Det bliver bare SÅ fint :-)

Rigtig god weekend

7 kommentarer:

  1. Det er et meget fint skilt - har det som husnummer - det vil du blive glad for! Tillykke!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke. Jeg vandt også et husnummer sidste år hos Ramsign, og fik lov at få et navneskilt mod en lille merbetaling. Og jeg er så glad for det, så du kan godt glæde dig :-)
    God bedring med ørepinen.

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring og hjertelig tillykke med den flotte gevinst :o)

    SvarSlet
  4. Tillykke med gevinsten, gid det var mig, det er så flot!
    Så blev det rigtig vinter, og kigger lidt blog.
    Fin blog du har.
    Tak for kigget.
    hilsen Pia L.

    SvarSlet
  5. Tillykke med gvinsten og rigtig god bedring.

    SvarSlet
  6. Hej Susan
    Jeg kan godt forstå du følger dig heldig, jeg så godt på hendes blog at du vandt...
    Jeg tror også jeg må ønske mig et i bryllupsgave til sommer.
    Rigtig fint glæder mig til at se når du får det.

    mvh Tine

    SvarSlet
  7. Hejsa Susan
    Har du det bedre nu?
    Jeg har, nu hvor jeg i radioen hører, at morderen er fanget!

    Men hvor er du heldig med din gevinst. Tillykke. Det har du fortjent,
    din stakkel.

    God bedring
    Birgitte

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.