fredag den 3. maj 2013

Er lopper noget for dig??

Er lopper noget for dig?  Lopper... ja altså ikke den slags som kan hjemsøge hunde, katte og deres familier, men den slags som kan rode rundt i i timevis og temmelig tit gøre nogle fantastiske fund?
Markedsboder, gamle udbygninger og private gemmer.... det er dér de er.


Jeg elsker lopperier... og jeg glæder mig rigtig meget til vi i morgen tidlig skal til åres første bagagerumsmarked her i Viborg. Håber selvfølgelig at vi finder noget "guld"... men uanset hvad, så bliver det super hyggeligt. Der er selvfølgelig meget "ubrugeligt" på sådan et marked - men heldigvis er det meget forskelligt hvad de handlende gerne vil købe.
Jeg har mine klare favoritter, og ting som jeg går efter. Og tro mig - der er MASSER af ting som kan bruges i haven. Både til nytte og til dekoration.
Jeg håber at kunne vise jer nogle eksemper på det i morgen..... :-)


Men en hang til lopperier, kan godt gøre, at man forkøber sig..... Ihvertfald for mig.
Jeg må erkende at vores hus ikke er særlig stort, og at jeg bare ikke kan have det hele i mine gemmer. Og så har jeg med årene også lært at få sorteret og ryddet og - og ikke gemme for meget. Så derfor må nogle ting videre nogen gange.

Så kig forbi på min "LOPPESIDE". Måske der er noget som du ikke kan undvære ;-)
Der kommer løbende nye ting derind, så kig forbi en gang imellem.

*Skal du også på marked i weekenden?*


3 kommentarer:

  1. Jeg skal også til kræmmermarked (i Ringsted) i morgen.... jeg har købt M E G E T igennem tiden, men er vist nok (af pladsnød) blevet lidt mere fornuftig.... men jeg mangler en gammeldags strå-bi-kube til pynt i haven.... mon jeg kan finde sådan en :) Held og lykke i morgen

    SvarSlet
    Svar
    1. Bikube.... sikke da en SKØN ide.
      Jeg skal da sige til hvis jeg finder én.... :-)
      (Har nok ikke selv plads til at "låne" din ide.
      God fornøjelse i Ringsted.
      mange hilsner fra Susan

      Slet
  2. Hej Susan.Elsker også "lopperier".Men må også erkende at det kniber med pladsen.Har lige brugt to dage til at rydde op i min udestue......og der røg meget ud.Skal på plantemarked i Lyngby på søndag med en masse havebloggere.Og jeg glæder mig. Rigtig god weekend til dig knus Jette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.