lørdag den 3. marts 2012

Velkommen forår

Så er gran og grene fjernet fra vores veranda - med andre ord vinteren er ovre, og foråret kan bare komme an.


Fåret er komme ud af sit vinterhi i Orangeriet, og lidt nye skønne forårs blomster byder velkomen ved døren.


Ja vist kommer der frost og lidt sne i næste uge - men hvad gør det? Vi har nydt vores første dag i orangeriet, og den skønne følelse af, at være ude har allerede indtaget os igen. Så selv om vi skal rykke ind igen for en tid - så har vi nu i frisk erindring hvad vi venter på. 

*Den der venter - venter på noget godt*

5 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det bare dejligt ud :o)
    Jeg kan heller ikke helt styre mig, så pyt hvis der kommer lidt vinter, foråret vinder :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  2. Hvor er det en super sammensætning, men æøhhhummmm, den der lamseben, er du ikke træt af den? :-) :-) jeg har en mailadresse på min blog, hvis det sku' vær'

    SvarSlet
  3. Det ser skønt ud - er også vild med lammet, hvor er det fra? Har set det på mange af dine billeder.

    SvarSlet
  4. Super fint ser det ud...rigtig fint lam... God søndag aften puha sådan en weekend flyver bare afsted...

    SvarSlet
  5. Jeg er også blevet lidt lun på lamsebamsen....Hvis jeg nu siger lækkert hår og scor, scor...Sker der så noget? - Nåhhhhhh.. æv - forstår dig nu godt for hvor er lammet bare fiint sammen med bordet og dine forårsvækster. Man blir faktisk glad af at se på det.

    Tak for kigget.

    kh
    Eva

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.