torsdag den 22. marts 2012

Torsdagen set fra min vinkel......

Hvor har vejret bare været fantastisk idag, og sikke det ville have kriblet i mine fingre for at komme i haven - hvis jeg da bare havde været frisk. 



Ja - helbredet er ikke altid min bedste ven, men så er det jo ekstra skønt at kunne krybe ud i Orangeriet, og slappe af..... helt af. Jeg lagde mig godt til rette med det nye Isabellas på skødet og Lukla i fodenden..



Sådan var "mit kig" mod plantebordet..... Masser af krukker og skønne ting, der er fundet frem og venter på at komme rigtig til sin ret. Men det ser da også skønt ud som det står dér og "roder"....  jeg tænkte faktisk at jeg da egenligt har meget "guld". Ja - altså i mine øjne...


Løgkrukkerne kunne jeg også lige se fra sengen.... Dét er rendyrket forårsstemning. Ikke alle løg er kommet op, og det ærger mig lidt, men altså...... der er da ting der er værre. Jeg nyder dem der er kommet - og de bliver med garanti smukke når de kommer i blomst.



9 kommentarer:

  1. Sandelig ikke det værste sted man kan tage sig en slapper! Håber du snart er frisk igen :o)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig med dig i, at det da er det reneste guld, du har udsigt til der :-) Vi er så rige, vi havetosser.
    Flere af mine tulipaner har først lige stukket næsen op, så mon ikke at dine også kommer igang. Andre står næsten i knop, og jeg synes ikke at jeg har gjort nogen forskel.
    Rigtig god bedring med det dumme helbred. Jeg bruger også meget tid i mit driverhus, når jeg har de dumme dage.

    SvarSlet
  3. Skønt sted at komme til hægterne igen :-)

    SvarSlet
  4. Ja det er da en herlig udsigt du har fra sengen. Dejligt med sådan et hyggeligt sted, når
    man ikke er helt frisk...ja også når man er frisk, selvfølgelig.

    SvarSlet
  5. Det ser ud til at være et dejligt sted at ligge når man er sløj. Skøn udsigt til alt dit "guld". God bedring.

    SvarSlet
  6. Sjovt nok har vi 2 befundet os sammen sted med det nye Isabella´s, nemlig i Orangeriet og i næsten identiske senge.... jeg havde så godt nok en kat eller 3 med derud, men alligevel....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt :-) Og min Lukla, som er en Tibetaner er nærmest 1/3 kat :-)
      God dag.
      Hilsen Susan

      Slet
  7. Skønt sted du har der :-D
    Det ser hyggeligt ud, og når du nu ikke er helt på toppen, så kan man lige så godt komme til hægterne et sted der er smukt, og hyggeligt. Skønt "rod" du har.
    Rigtig god bedring.
    Forårs hilsner fra Marianne.

    SvarSlet
  8. Tak for alle jeres søde ord. Ja - helbredet kan man gøre en del for - men ikke altid ændre på. Og når jeg nu kan ta´ den med ro i så fine omgivelser - så kan jeg jo lige så godt nyde det imens.
    :-)
    Hilsen Susan

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.