lørdag den 3. marts 2012

Der er liv.....!

De små frø som jeg såede i sidste weekend er begyndt at kigge op.....

Billederne er fra igår - så egentligt er det gammelt nyt, når man tænker på den fart de skyder :-)


Herover er der en af "Dalby´s" ærteblomster. De kommer rigtig godt - og allesammen.


Og herover er det så én af de billigerer frøposter fra "Budget". De er godt nok noget langsomme, og foreløbig er det kun kommet to op. Alle har fået samme kærlige behandling, men deres villighed er meget forskellig.

Ja - det er jo nok for tidligt at sige noget om hvad "Budget" posen bliver til, men jeg har da tænkt at det er meget tydeligt at der er stor forskel på kvaliteten.


Herover er der sået frø fra Stedmoder - Endnu en af dem fra"Dalby".

 
Og her... her nogen som vi glæder os rigtig meget til.

Jeg var så heldig at få nogle fine Hostafrø fra Gitte med bloggen "Fra frø til blomst". Tilsendt med posten, og helt uden at jeg skulle give noget for hverken frø eller porto. Meget gavmildt syntes jeg. Nu håber jeg at der kommer fine små Hosta-babyer op af jorden, for hvor kunne det da være skønt. Endnu lader de vente på sig.....

Fortsat god lørdag.

3 kommentarer:

  1. Det spirer og gror rundt omkring på bloggene, og hvor er det dejligt at følge med i :o)
    Om det er tilfældigheder eller om der er noget om snakken med forskellen på frøene kan man jo drage sin egen konklusion ud af... men det ser da mærkeligt ud :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  2. Hej..Åhh hvor er det bare dejligt, med "spiring"..Jeg er slet ikke kommet igang endnu, men det kommer snart..God weekend, kh Camilla..

    SvarSlet
  3. Hvor er det søde små spirer du har :-)
    Jeg tror sagtens at der kan være forskel i kvaliteten, og det ville da være herligt hvis DCs frø virkelig er en bedre kvalitet end de andre.
    Jeg gik desværre forgæves efter dem i min Bilka, så jeg måtte 'nøjes' med nogle fra Weibulls. Så kan man lære at lade være med at vente :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.