søndag den 24. september 2017

Nogen der mangler... kælk og blomsteropsatser?

Vores oprydning i udhuset har gjort noget af mit "guld" hjemløst - og det er fair nok. Nogen gange må man rydde lidt op, og lade de gode fund flytte videre til andre - og det særligt hvis man som jeg gerne vil kunne tillade mig at falde over nyt "guld" ;-) 


Derfor er her et lille salgsopslag.... .. med mit overskuds-guld.


Kælken her - en ældre sag, har jeg tidligere brugt i mine juledekorationer. Virkelig fin ved døren, eller i haven med gran og lys. En pind mangler på sædet, men det betyder ikke noget for "looket" og der kan nemt sættes en ny på. Pris - 125 kr,-


Disse tre blomsteropsatser har jeg brugt jeg brugt i mine krukke opstillinger. En lille flise eller kakkel på som "plade" og så kan de mindre krukker bagerst i en opstilling også ses. De kan også bruges uden kakkel på, så hviler krukken blot ned i hullet. Det er også flot.

Jeg har set dem brugt i vindueskarme også - i opstillinger med masser af lys og blomster. SÅ fint :-)

Prisen pr stk er 50 kr.


En go tur med en stålbørste vil fjerene det løse rust og de kan derefter spraymales hvis man gerne vil shine dem op for de næste år.


Kan selvfølgelig sendes.... mod betaling af porto, men ellers kan det afhentes i Viborg

Begge dele er solgt :-)


"Anyone??"

5 kommentarer:

  1. Kære Susan.
    Jeg vil rigtig gerne købe den tre opsatser.
    Knus Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er da dine Heike :-)
      Alle tre??
      KNUS Susan

      Slet
  2. Der var Heike hurtig, de er meget fine de opsatser. Det er lækkert med genbrugsguld :o)
    Knus fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda
      ja Heike var lynhurtig :-) Jeg kan dog se at der er nogen til salg omkring Struer.... hvis du vil tagges i et FB opslag på dem?
      Gode genbrugsting er nemlig guld... og en måde at gøre noget til sit eget.
      Det elsker jeg
      KNUS Susan

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.