tirsdag den 18. december 2012

18. december

Inspiration søges..... Hvordan skal jeres julebord se ud i år? Og må jeg kigge med?

"Et glimt af julebordet fra sidste år"

Jeg mangler lidt inspiration til hvordan vores julebord skal pyntes, og tænkte at der med garanti er nogen af jer som har en masser gode ideer.

Det skal jo passe i min stil - ikke for meget og ikke "for rødt". Der skal også være plads til skåle og fade på bordet - og da bordet ikke er så bredt, er der desværre ikke plads til en helt masse pynt midt på bordet.

Måske I har lyst at komme med gode ideer? Eller at lægge et par billeder af jeres juleborde på jeres blog?

* JUL *

4 kommentarer:

  1. nøøøh, men jeg vil kigge med på din blog, og se om der er nogen der kommer med nogen gode forslag, det kunne være at der også lige var noget for mig :)

    SvarSlet
  2. Mit bud er hvide hyacinter og små granlignene træer i potter med grå mos til at dække jorden og så lidt små lys i gamle glas. Eller nogle lærkegrene med lav midt på bordet, hvor du sætter lidt lys imellem. Dine tallerkner og glas er rigtig fine, og dugen passer jo også perfekt til din stil.
    Juleknus Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  3. Dit bord ser nu smukt ud, Susan.
    Er lidt bekymret for vores nytårsbord, med jer som gæster ;-)

    Anette: Sjovt at se dig her, da jeg kører forbi dit skilt hver gang, jeg kører hjem.
    Jeg har tit tænkt på hvad det mon er for et sted.!!
    Det er "kun" åben have, ikk?? Der er ikke tilhørende butik eller noget?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej anonym.
      Jo jeg har kun åben have, du kan se min hjemmeside www.frupedersenshave.dk der er også et link til min blog.

      Til Susan, hvis du skal til nytårsaften tæt på hvor jeg bor, er du og din familie meget velkomne til at kigge forbi, til lidt blogsnakkeri, have og bolig kiggeri og en kop kaffe. Hvis i har tid/lyst må du gerne lige ringe først. TlF. 40259625 Knus Anette

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.