tirsdag den 11. december 2012

11. december

Sne sne og mere sne...... Haven er dækket af det fineste hvide lag, og hvis vi er heldige så bliver det måske også en hvid jul i år.


Og hvid jul vil være perfekt.... Vi skal fejre jul med en del af familien, som vi ikke før har fejret jul med. De har boet i Nepal, og det bliver noget helt specielt at få dem samlet i vores julehjem. Vi glæder os til at julehygge om dem - og en hvid jul vil kun gøre det endnu bedre.


Sneen får haven til at se helt anderledes ud. Havemøblerne som stadig står ude, har fået et tykt hvidt tæppe på. Det indbyder næsten til at man sætter sig ned, og smækker fødderne op på de fine bløde "puffer" af rødlerspotter.


Måske der gemmer sig en avis under dette "tæppe"? Eller er det mon bare brænde til bålfaddet....

*Elsker du også sne her i december?*

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle smukke billeder.
    Og ja, jeg er vild med sne - når bare jeg ikke skal køre bil!

    God jul til dig og familien
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Elsker også sne men desværre betyder det også, at vores maler ikke kan komme frem og færdiggøre vores byggeprojekt så sneen er i år modtaget med blandede følelser :-)

    SvarSlet
  3. Elsker sne :) dog ikke kulden :P
    Ville dog helst gemme den lidt, for mig er det fint hvis sneen venter til jeg kan holde juleferie :)

    SvarSlet
  4. Elsker sne, men det har du vist luret.. jeg ville også ønske at der kom lidt sol, for det er så flot.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.