lørdag den 24. december 2011

24. december

♥ RIGTIG GLÆDELIG JUL ♥

Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig og glædelig jul.




Træet står i alt sin pragt i stuen, og solens stråler får det hele til at glimte så fint.
Både den smukke gamle julepynt - og den nye af slagsen.
Hvor er det dejligt - og lige til at komme i den helt rette julestemning af.


Lige om lidt kommer alle gaverne under træet.... Men se også lige her hvad jeg fik med posten igår. Er den ikke bare super flot pakket ind. Det er min meget meget fine præmie, som jeg vandt hos MilleVanillie i hendes giveaway. Hvad der er inden i..... det skal I nok få at se :-)

♥ RIGTIG GLÆDELIG JUL ♥

6 kommentarer:

  1. Også rigtig god Jul til dig og dine:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. Dit julepynt ser rigtig fint ud.

    Du og dine ønskes også en rigtig hjertelig og dejlig jul :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig glædelig jul til dig og din familie :-)

    SvarSlet
  4. Også en glædelig og hyggelig jul til dig og din familie, to og firbenede :-)
    Hvor er det smukt pynt. Jeg blev også i sådan en julestemning af solen idag.

    SvarSlet
  5. Hej Susan
    Hvor fint du har pyntet både træ og pakker.
    De bedste julehilsener
    Kirsten

    SvarSlet
  6. Rigtig glædelig og hyggelig bagjul til dig også søde Susan ;0)

    Skønt med solskin på dagen når nu ikke snefnugene ville dale blidt ;0)


    Knus Dorthe

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.