fredag den 2. december 2011

2. december

I dag har vi købt de første julegaver... alle gaverne til børnene i familien.


Ja, vi har været en tur i en af byens legetøjsforretninger, og sikke alt det der at vælge imellem. Heldigvis har de fleste af ungerne nogle ret gode ønsker, så det er faktisk ret hyggeligt.

De af ungerne, som jeg tror vil sætte pris på at pakkerne også er fine at se på, pakker jeg selv ind til.
Jeg elsker at pakke ind med fint papir og flot bånd, til dem som elsker at pakke dem ud. Det syntes den unge mand i legetøjsbutikken vist var en fin ide.... han slap for 4 pakker!

 Personligt syntes jeg at en smuk pakke er en gave i sig selv. Hvad syntes du??

3 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det dejligt ud med flot indpakkede gaver. Jeg elsker det :-)
    Har ofte selv siddet og pakket gaver fint ind, men tror desværre ikke rigtigt, dem vi giver gaver ser det, så sidste år lod jeg butikkerne klare det meste.

    SvarSlet
  2. Jeg giver dig ret. Jeg vil helst selv pakke mine julegaver ind, og i øvrigt HADER jeg at handle omnkring jul, fordi det tager 3 gange så lang tid. Bare folk ville pakke deres julegaver ind selv :)

    SvarSlet
  3. Hej Susan
    Jeg er helt enig. Det er dejligt at modtage en gave, der er fint pakket ind, og det er også dejligt at give en gave, hvor man har gjort lidt ud af indpakningen.
    De bedste Hilsener
    Kirsten

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.