mandag den 17. juli 2017

Velkommen til Åben have - i vores egen have :-)

Så åbner vi igen havelågen, og inviterer interesserede indenfor til at se og opleve vores hyggelige og ærlig byhave i cottage stilen. I vores have er der stemning og plads til at nyde livet i havens mange rum. Haven er frodig og vild, og indbyder til at gå på eventyr og opleve - og på denne dag kan alle gå på opdagelse på stierne. 


Vi åbner havelågen
søndag d. 30. juli fra kl 11-16
Adressen er Gl. Skivevej 15, 8800 Viborg 


Du vil denne dag kunne finde bronzekunst fra AS bronzeart i vores have, ligesom du også kan møde kunstneren Annette Skjærbæk. Se mere om hendes kunst HER

Det vil være muligt at købe kaffe og kage, kort med vores egne fotos ligesom du kan købe bogen ”Cottagehaven” af Jytte Aggerholm- Justesen, som vi har leveret billederne til. Se bogen HER

Vi håber at du, trods den korte frist, har lyst til at kigge forbi på en en forhåbentlig skøn sommersøndag. 


Praktisk info - Parkering ved Viborg Katedralskole.

Kærkommen reklame
Alle delinger på jeres blogge, facebook og instagramprofiler er meget velkommen, og I er selvfølgelig velkommen til at bruge billederne her fra opslaget hvis I har lyst til det. Vi ved godt vi er lidt sent ude med at fortælle om dagen, men vi håber at brevduerne og rygterne vil flyve både hurtigt og langt omkring med budskabet. 

Mange glade havehilsner fra Susan & Jesper

11 kommentarer:

  1. Hej Susan. God fornøjelse med Åben Have. Vores weekend er lidt presset, så det bliver nok ikke denne gang vi drager fra Ebeltoft til Viborg, men jeg sender invitationen videre til havevennerne.
    Og jeg tilføjer din blog på min blogs liste.
    Mange hilsner Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Tusind tak for at du vil dele budskabet. Måske vi ses en anden god gang :-) Jeg har netop lagt dit linkt i min blogrulle også.... Mange have og sommer hilsner Susan

      Slet
  2. Helt underbart...önskar jag kunde göra ett besök där! Lite långt dit bara så tur att bloggen finns :)
    Sommarkram från Titti

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Titti
      Hvor er du sød. Det ville være fantastisk om du kunne kigge forbi... engang :-) Jeg ønsker dig en skøn og dejlig sommer.
      Mange hilsner fra Susan

      Slet
  3. Tak for invitationen, jeg har noteret det og vil se om vi mon ikke skulle få lyst til endnu en lille udflugt på vores sidste feriedag. Måske ses vi :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh hvor ville det være hyggeligt hvis jeres sommerudflugt kom denne vej. Måske vi ses :-) Mange sommerlige hilsner fra Susan & Co

      Slet
  4. Glimrende! Nu ved jeg, hvad jeg skal fortælle om på min blog i morgen! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette
      Tusind tak for din reklame på din blog :-) Vi håber, trods vores korte frist, at vi alligevel kan nå ud til mange glade havefolk.
      Mange knus og havehilsener
      Susan

      Slet
  5. Ærgerligt at Viborg ligger så langt fra Vestfyn. Kunne virkelig godt tænke mig at komme forbi og besøge jer og jeres smukke have!!!!

    Deler jeres arrangement på min blog. Så håber vi at der er andre der bliver så heldige at kunne komme forbi hos jer, og få en på 'have-opleveren' :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frøken Leth
      Tusind tak for din hilsen... og at du har lyst til at dele vores opslag på din blog. Der er nu slet ikke så langt fra vestfyn .. og jeg lover der er go kaffe og kage når du kommer frem ;-)
      Nej .. måske du en anden gang kommer på disse kanter, så må du sige til.
      Mange sommerlige hilsener fra Susan

      Slet
  6. komme forbi og besøge jer og jeres smukke have!!!!


    หนังตลก

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.