fredag den 28. juli 2017

Klar parat... Åben have :-)

Sikke en uge..... Min dårlige ven helbredet har trængt sig på, men min søde mand har været flittig og tålmodigt kigget mine huskesedler, vejret har været nådigt og så ser haven bare frodig ud helt af sig selv på denne tid :-)

Så ja.. vi er ikke bare klar - men HELT klar til at Åbne havelågen på søndag og vi glæder os :-)


Hvad jeg har kunne bidrage med er i småtingsafdelingen, men lidt har jo som bekendt også ret....
Der er altid en masse småting - og det måske særligt når man som jeg elsker de små detaljer. Vores fotokort er blevet pakket og gjort klar - og er lige som bøgerne "Cottagehaven - Tante Grøns haveunivers" klar til at komme i haven og friste jer som fristes vil :-)


Jeg har god hjælp til hjemmebaget - for min søde mor og svigermor har lovet at stå for den del af festlighederne. Og jeg ved de begge er fantastiske til den slags - så jeg glæder mig til at smage.


Min mor, bronzekunstneren Annette Skjærbæk, har fundet de SMUKKESTE bronzefigurer frem til dagen. Ting som passer perfekt i haven og på terrassen. Jeg glæder mig til at få dem ind i haven og til at nyde at haven er fuld af den smukkeste bronzekunst. Skulpturene er selvfølgelig til salg - så det er tilladt at lade sig friste af en gave til sig selv.


Og nu.. nu nærmer jeg mig toppen igen. Jeg er tæt på at være på den gode side.. og det eneste jeg tænker på er hvor meget jeg glæder mig til at byde glade havegæster velkommen på søndag. Jeg ved at mange af jer kommer langvejs fra - og nogle af jer har jeg kun "mødt" mig på bloggen og Instagram.

Jeg håber I vil være søde at "gi´ jer tilkende" ;-) Jeg er desværre ikke go´til at huske navne ... så I må bære over med mig. Overvejer at hænge klistermærker ved havelågen så I kan skrive navn og måske blog/ IG navn på.....  Det må I meget gerne benytte jer af :-)

Jeg glæder mig rigtig meget til at hilse på jer. 



Vel mødt til Åben Have og Orangeri
Søndag d. 30. juli fra kl 11-16
Adressen er Gl. Skivevej 15, 8800 Viborg

Se mere om dagen HER

😊😊😊😊😊


9 kommentarer:

  1. Åhhh dét ville jeg virkelig gerne med til. Men da mit dejlige barnebarn Eva bliver tre år, så skal jeg til brunch og det varer nok det meste af dagen. Men er da nødt til at besøge dig og din fantastisk smukke have snart.
    Håber I får den dejligste dag, med sol og glade gæster.

    Ønsker dig en smuk dag
    Knus Lone

    SvarSlet
  2. Jeg håber i får en fantastisk dag - med sol og glade havegæster i haven. Jeg ligger desværre med influenza så jeg må blive hjemme. Jeg vil tænke på jer. Kram fra Aalborg

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse. Det ser fristende ud.

    SvarSlet
  4. Hej, ih hvor ville jeg gerne besøge jeres have. Desværre bor jeg alt for langt væk. I har jo været så flittige og der er virkelig smukt hos jer.

    SvarSlet
  5. Åhh hvem der bare var i Viborg idag ;0) Håber I får en dejlig dag og vejret er med jer.
    Skønne skønne billeder..

    SvarSlet
  6. Håber I får en dejlig dag. Her skinner solen, håber den også gør det i Viborg :)

    SvarSlet
  7. 20 km syd for Viborg regner det stadig, men jeg kan se et hul i skyerne op til blå himmel. Vejrstatus fra din have? :-)

    SvarSlet
  8. Håber I får en dejlig dag og vejret er med jer.


    หนังตลก

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.