tirsdag den 21. marts 2017

En særlig dag - dagen for bogudgivelsen.

Så har vi passeret d. 20 marts - datoen for bogudgivelsen. En dato vi har haft for øje siden vi startede på den spændende opgave med at fotograferer et haveår i Tante Grøn´s have, og vi sammen sad i Jytte og Johns hyggelige stue på Mors og snakkede om hvordan sådan en bog kunne forme sig. Jyttes tanker og ideer til bogen var fængslende allerede da hun fortalte om dem.... og nu.. nu er de smukke, personlige og inspirerende ord nedfældet på papir. 

Vi er stolte over - og virkelig glade for at Jytte spurgte os om vi ville være fotograferne på bogen, og vi er glade for resultatet. Jytte og Johns smukke have er et paradis at fotograferer i, og det har være en spændende oplevelse at forevige magien i en cottagehave af den dejligste slags.


Det har også været spændende at mærke hvordan mange af jer gæve havefolk også har glædet jer til bogen.....  og nu også særligt spændende at se og læse hvad I syntes når I har haft lejlighed til at bladre i den.
Flere af jer har lavet de fineste anmeldelser og sætter meget flotte ord på jeres oplevelse af ord og billeder. Det glæder os meget mere end I aner, og nogle af sommerfuglene som i lang tid har blafret nervøst rund i vores maver er så småt ved at sætte sig.
Tusind tak til jer som giver bogen så flotte ord med på vejen - ingen nævnt ingen glemt 💗


Cottagehave - Tante Grøns Haveunivers
skrevet af Jytte Aggerholm Justesen. 

Den er udgivet på Forlaget Gyldendal
 Kan købes hos din lokale boghandler, og på nettet kan du finde den flere
steder - blandt andet hos gyldendal.dk, saxo.com og adlibris.com

Mere info HER


19 kommentarer:

  1. Til lykke med udgivelsen! Det må være en stor oplevelse! Jeg har ikke læst bogen endnu, men jeg ønsker mig den :-)
    Knus fra Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din hilsen Nana :-) Ja det er bestemt en stor og dejlig oplevelse - vores haveglæde er blevet endnu større vi har lært utroligt meget af Jytte.
      Dejligt med noget på ønskesedlen :-)
      KNUS

      Slet
  2. Tillykke med den flotte bog. Jeg glæder mig meget til at få fingre i den og efter alle de flotte anmelderser herinde på Bloggen så må jeg hellere se at komme ned i min boghandler i morgen og se om de har den.
    Knus og tillykke endnu engang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda. Hvor er du sød :-) Jeg håber du og fingrene ikke går forgæves. Måske en stille stund i din dejlige have skal bruges med en havebog?
      Knus til jer begge
      Susan

      Slet
  3. Tillykke med udgivelsen, hvor er det spændende 😀 Jeg har lige fået den her i aften, fødselsdagsgave fra mine børn, jeg har bare lige haft tid til at se kort i den og i morgen har jeg desværre lang dag, men jeg glæder mig godt nok til jeg kommer hjem😃

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lene
      STORT tillykke med din føs´da :-) Dejligt at få havebøger i gave af sine børn... det er da virkelig en skøn gave. Jeg håber du får mange skønne timer med havedrømme og masser af cottagehave <3
      KNUS Susan

      Slet
  4. Spændende - glæder mig til at se bogen hos boghandleren!
    Hilsen Pia

    SvarSlet
  5. Kære Susan
    I har simpelthen lavet et fantastisk stykke arbejde. Bogen er så helstøbt og SMUK. Og BOGEN har i den grad fortjent alle de flotte ord jeg også kan læse hos andre. Du ved jo jeg er begejstret;-)
    Hjertelig tillykke med det nye vidunder<3
    Kærlige hilsner Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette.
      Tusind tak... Hvor er du bare sød. Det er meget meget fine ord du giver den med på vejen - og det betyder virkelig meget for os <3
      Endnu engang tusind tak
      KNUS Susan

      Slet
  6. Den er så fantastisk helt i gennem .... men ak en ulempe har den.... den binder mig til lænesolen selv i dag hvor forårssolen er tilbage igen. Knus og dejlig forårsdag fra det sydfynske

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så kære Helle... så må du finde en god, solrig plads i haven hvor der også er læ. Her må du lave dig en lille "lænestols-rede" hvor du lunt og godt kan hygge dig med havebogs læsningen :-)
      Nu kommer de lune temperaturer - foråret er vist landet.
      KNUS Susan

      Slet
  7. Det er bare den skønneste bog i lang, lang tid og jeg elsker den :)
    Flot arbejde og samarbejde :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND TUSIND TAK. Det er virkelig fine ord - vi er enormt glade for at kunne glæde en haveelsker som dig.
      KNUS Susan

      Slet
  8. Tillykke med udgivelsen og alle de flotte anmeldelser. Har ikke set selve bogen endnu, men den står helt sikkert på ønskelisten.
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte
      Tusind tak for din hilsen oog de søde ord.
      Skøn forår til dig og dine
      KNUS Susan

      Slet
  9. Kære Susan, tillykke med projektet, både at den er blevet til i det hele taget og har fået flotte ord og anmeldelser med på vejen. Jeg må med ærlighed melde at jeg endnu ikke har læst eller købt bogen. Derfor kan jeg ikke give den den ros som den lyder til at fortjene. Men min hustru kan nok se frem til et påskeæg. Tak for din hilsen vedr. vores lille BB. Det vil være meget værdsat med lidt reklame og godt ord hvis du får chancen. Nu er det virkelig jævndøgn og for og selv kan jeg mærke tungsindet letter. Kærligste Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Henrik.
      Tusind tak for din søde søde hilsen.... :-) Ihhh hvor er det en sød påskehare der kommer på jeres kanter - men den har nok også hørt om jeres smukke BB :-) Jeg vil meget gerne reklamere for den - og måske vi også selv kommer fobi engang hvor hundene ikke er med på turen.
      Ja foråret er her nu Henrik.. og alt muligt godt sker omkring os. Mit tungsind letter også - og jeg ved at alting bliver godt igen.
      Mange hilsner til dig og dine
      KNUS Susan

      Slet
  10. Hov...du var åbenbart forsvundet ud af min blogroll dengang jeg havde bøvl med den...men nu er du på den igen :)

    Tillykke med bogudgivelsen. Jeg glæder mig til at købe bogen....efter den 1. Har lige været på planteindkøbstur til Tyskland :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.