søndag den 25. november 2012

Juletur til Lemvig

I dag havde rygtet om keramiker LoPe´s juleudstilling, lokket os ud i det værste regnvejr vi længe havde set. Ja - hvad er der nu i vejen med sne spørger vi bare. Men vi kørte mod Lemvig og vidste at det ikke kunne undgå at blive en fantastisk og hyggelig tur... og dét blev det.

Hos LoPe var der noget der lignede trafikkaos, så vi fortsatte mod Lemvig, i dén tanke at det jo kunne være at én anden af vores ynglingsbutikker havde åbent.


Det var den skønne skønne butik "Karsten Andersen - bolig og blomster", og vi kørte ikke forgæves. Ja - godt nok var butikken lukket, men Flemming og Karsten var igang med at dekorerer butikken og ordne blomster, så vi var meget velkommen til at komme inden for. Sikke dejligt - og meget hyggeligt. Og det var nøjagtig lige som Alladin´s hule... ene smukke og inspirerende ting. Vi fandt flere skønne ting - blandt andet noget vi har ledt efter i over 1 år!!
Mere om det én af dagene..... :-)


Så tog vi en tur omkring Fransk Livsstil som også havde pyntet butikken op til den smukkeste julefest. Endnu en hule.. og endnu flere fristelser. Det var jul som jeg elsker den allermest, og hyggen og de hjemmebagte småkager var helt fantasiske. Vi købte også noget så stort at det bliver leveret ved vores fordør i næste uge.... spændende hva`? :-) Besøget hos Fransk Livsstil, skal I også nok høre mere om...... 


Hos LoPe var der nu lidt bedre plads - lidt ihvertfald. Sikke mange biler og mennesker, men sikke jeg forstår det. Det er altid helt unikt at besøge Lone, og det er der vist andre end os der har erfaret. 
Hele huset var pyntet op, og masser af nye smukke ting var kommet fra Lone´s hånd. Jeg tror der blev købt mange julegaver hér i denne weekend.... vi fandt ihvertfald nogle helt specielt fine ting til helt særlige mennesker. 
Meget mere om besøget her én af dagene... men gaverne - dem taler vi ikke mere om :-)

Så ganske kort om vores dag i det vestjyske.... og I skal nok få lov at se mere fra alle de skønne steder. 

*Fortsat god søndag aften*

13 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig inspirationstur I havde:) Og så hemmelighedsfuld du er, nu er jeg spændt på når du løfter sløret for indkøbene.
    Dagens vejr er der ikke noget at skrive hjem om - det føles som om det har været en laaaang mørk dag idag, synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er lige som om at dagen slet ikke er startet.. hvis det altså ikke var for at vi har set masser af tændte stearinlys og glade mennesker...
      Og ja.. det er godt at ha lidt til gode ikke? :-)
      Hilse fra Susan

      Slet
  2. Venter spændt på at du løfter sløret for Jeres indkøb...

    SvarSlet
  3. Hvor ser der hyggeligt ud.. Skøn måde at tilbringe en regnvåd søndag på.

    Jeg kan ikke finde din mailadr. nogen steder, men vil ønske dig et stort tillykke :o)
    Du har vundet min Give away, så du må meget gerne sende en mail med hvad du ønsker af broderi, idéer, farver og lign.

    Mange hilsner fra Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise. Tak for din hilsen herinde.. og sikke dejligt at jeg er én af dine vindere... jeg føler mig ret heldig for tiden :-)
      Mage til skøn præmie.. Jeg mailer dig med det samme :-)
      Mange hilsner Susan

      Slet
  4. Sikke nogle dejlige billeder. Godt at i trodsede det ualmindelige dårlige vejr vi har haft i dag :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nogle har en gang fundet på det dér med... ingen dårlig påklædning.. kun dårligt vejr.. eller hvordan var det nu *fnis*
      Men så er man glad for sin goé jakke og at man skal rundt i bil.. ikke :-)
      Mange hilsner fra Susan

      Slet
  5. Tænk at i har kørt rundt i mit nabolag, og haft tre så fine oplevelser idag, og jeg har ikke stukket hovedet udenfor en dør ;O). Spændende at se hvad det vestjyske kunne friste med når i sådan har fået julegaver på forskud ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fnis.. ja lidt sjovt faktisk. Men vestjylland er jo et skønt skønt sted....
      Mange hilsner fra Susan

      Slet
  6. DET var vist en fin søndag - jeg gad godt at have været med på bagsmækken :)

    SvarSlet
  7. Altså Susan.....du frister til endnu en køre tur - du kender jo alle de listige og hyggelige steder ;0) Men jeg må vist til at holde igen - jeg kørte til Sparregård og tak for tippet......jeg har tilladt mig at linke til dig - håber det er ok ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Så hyggeligt og sjovt at se indlæg fra "mine" butikker. Jeg bor 23 km fra Lemvig, så jeg er af og til hos Flemming og Karsten. Og hos Anne-Mette har jeg efterhånden lagt en mindre national formue. Lige så hos Lone, som jo har påskeudstilling om ikke så længe.

    Jeg var også på juletur, hos Anne-Mette og Lone.

    Jeg kan forresten også anbefale en tur til Rysensteen til jul. :-)

    Rigtig fin blog du har!

    Jette
    http://jettek.typepad.com/parttime_perfectionist/

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.