søndag den 20. april 2014

Og vinderen er......

Så har jeg fundet den heldige vinder af min give away. Hende som får sig et ekstra påskeæg på denne Påskedag - og som jeg er helt sikker på vil blive utrolig glad.


Præmien er en super fin kalender fra personligalmanak.dk, og hvis hun bliver lige så glad for sin kalender som jeg er for min - så ved jeg det bliver en stor succes.


Vinderen er Frede med bloggen Fredes blomster og bolig
STORT og ♥lig tillykke

Frede skrev følgende om hvordan hun ville bruge sin kalender.....  :-)

Jeg kan kun styre én kalender ad gangen, derfor er der mange krav til min kalender, så det ville være fantastisk at kunne designe sin egen ud fra egne behov. Min kalender skal bruges til aftaler arbejds- og familiemæssigt, notater, fødselsdage, begivenheder og alt hvad jeg skal huske - samt det haverelaterede. At den også er smuk at se på og i vil da kun fremme brugen! Så hos mig ville det være én til det hele!

Send mig en mail Frede, så jeg kan sætte dig i kontakt med personligalmanak.dk

Tak til alle jer søde mennesker som har haft lyst til at deltage, og tak til personligalmanak.dk som var med på ideen med at én af jer kunne få lov at vinde kalenderen.

Vinderen er trukket ved hjælp af random.org

*STORT TILLYKKE TIL VINDEREN - OG FORTSAT GOD PÅSKE*

3 kommentarer:

  1. Jeg vil lige sige til lykke til Frede :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke til den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  3. Åh - jamen jeg har aldrig held i spil - til gengæld har jeg i den grad held i kærlighed! Men man skal åbenbart aldrig sige aldrig - for sikke en dejlig appelsin, der er faldet i min turban. Tusinde tak for det Susan - den gave vil jeg glæde mig til at tage i brug. Sender dig en mail.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.