lørdag den 14. september 2019

Nogen der mangler....

... en flot blå overgangsjakke? Ja for så har jeg nemlig sådan én til salg ;-)


Jakken er en raincoat fra det super mærke Ilse Jacobsen, også kaldet en softshell. Den har en flot mørk blå farve, og så lige detaljen med det lyseblå foer.


Størrelsen er 40 - og det lige det der er mit problem :-(
Jeg er vild med jakken, men den er desværre købt i en for lille størrelse. Den er virkelig fin og i perfekt stand, da jeg max fik den brugt 10 gange.

 

Sælges for 600 kr (ny pris 1300 kr) og jeg sender den selvfølgelig gerne til dig. 
Og hvis du vil - så kan der følge et af mine valmuefrøpakker med i lommerne ;-)


Er det noget for dig? Så send mig en hilsen her på bloggen eller på mailen mail (a) sherpa . dk

*Rigtig god lørdag til jer alle derude*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.