søndag den 10. december 2017

Vinderen er......

Så blev det 2. søndag i advent og vi fandt vinderen af den lille jule Give Away. Sikke mange skønne kommentarer I har skrevet og sikke mange I har været, som har haft lyst til at deltage.
Præmien er jo bogen "Cottagehave - Tante Grøns haveunivers" og det gør os rigtig glade at høre hvor meget I ønsker jer bogen. I har skrevet skønne, søde og rørende kommentarer ... og vi ville ønske at vi kunne gi´ jer en bog hver især.

 * Vinderen er Bende Rambøl * 


Stort tillykke til dig Bende:-) Jeg håber du får rigtig stor glæde af bogen. Vil du skrive en MAIL med din adresse til mig, så jeg kan få sendt bogen afsted til dig.

Jeg håber at I som desværre ikke vandt, alligevel vil få jeres ønske opfyldt. At der alligevel er en cottagehavebog under juletræet til jer eller én som I holder af. Husk at julen er tiden hvor ønsker bliver opfyldt... store som små.


Rigtig glædelig 2. søndag i advent
Jesper & Susan  
****



Vinderen er udtrukket på tilfældigvis via én af "udtrækningssiderne" som findes på internettet - og I har alle fået ét nummer i rækken. I som har delt - og derved fået ét ekstra lod, har fået to numre, og altså dobbelt chance. 

2 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen. Jeg er kun lidt misundelig på den fine gave ;-)
    God adventsaften.
    Mange hilsener, Lisbeth

    SvarSlet
  2. Tak for at jeg har vundet 😄😄😄 Jeg sender dig adressen!
    Mange hilsner Bende

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.