søndag den 30. april 2017

Endelig forår....

Endelig har vi kunne nyde lidt lune temperaturer i haven. Ja det er noget som gør godt og glad, for selv om alting er både smukt og forårsagtigt, så har det altså været alt for koldt for en frossenpind som jeg. Hue, vanter og skibukser skal nemlig snart i vinterhi, og mine vinterblege ben vi SÅ gerne se lidt solskin.


Dagen har stået på endnu et stykke nyt belægning i haven ...  og det var den sidste af slagsen vel og mærke :-) Endnu et flueben er sat og endnu et skridt imod at få vores drømmehave er taget.


Ja der sker så mange ting derude at mit tempo ikke kan følge med. Jeg arbejder på at få lidt styr på mit helbred, og derfor har jeg ikke været så flittig herinde den sidste tid. Men altså.. jeg tror på at alt bliver godt, for ellers var der jo ingen grund til at være så arbejdsom i haven vel? :-)


Masser af blogindlæg former sig dagligt i mit hoved og billederne står i kø for at blive "luftet" herinde - og de skal nok komme... det lover jeg :-) Billederne her i indlægget har min søde mand forsynet mig med.


Jeg håber I har været inde og deltage i min Give Away... det er en populær én af slagsen for der er mange der gerne vil deltage. Det er dejligt og gør mig rigtig glad. Hvis du endnu ikke har deltaget kan du gøre det HER

"To plant a garden is to believe in tomorrow"
Audrey Hepburn

6 kommentarer:

  1. Åh ja..sol og varme kom nu frem :0) Tænker du ikke er den eneste, hvis vinterblege ben gerne vil luftes lidt..hi hi..
    Dejlige billeder. Her er tulipanerne også kommet frem - måske skulle jeg gå en runde i blæsevejret og forevige dem ;0)
    God dag

    SvarSlet
  2. sender et lille knus og varmende tanker

    SvarSlet
  3. Dejligt citat Susan ... det må lånes. Ja vinterblege ben, skibukser,frossenpind ... stemninger vi ikke lige behøver mere af nu. God havedag fra Sydfyn. Helle Aagaard :-)

    SvarSlet
  4. Den kære Audrey havde ret. Der er ingen der ville anlægge en have hvis man ikke troede på at der også er en dag efter dagen. Jeg synes nu også at frøken Frost godt må tage på ferie, så vi kan få noget mere stabilt godt vejr med sol og herlig varme - Det trænger vi til.
    Dejlige billeder som din mand har leveret dejligt at vi andre må nyde med
    Knus

    SvarSlet
  5. Det er fantastisk når vi har noget i livet der gør os glad. Og en have er en lise for sjælen. Fantastisk arbejde I ligger i jeres. 💕👍 Som altid skønt at følge med her. 😊

    SvarSlet
  6. Det er fantastisk når vi har noget i livet der gør os glad. Og en have er en lise for sjælen. Fantastisk arbejde I ligger i jeres. 💕👍 Som altid skønt at følge med her. 😊

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.