torsdag den 19. januar 2017

Vinderen er......

Så er vinderen af min "Nytårs Give Away" fundet. Beklager at det har måtte vente lidt, men billeder til en vis havebog kom liiiiige ind fra sidelinjen, og krævede min opmærksomhed.
Præmien er sponseret af det danske firma Ramsign, som laver de smukkeste emaljeskilte. Vi har selv flere af deres skilte og vi er vilde med dem. Den heldige vinder kan frit vælge ét af deres fine husnummerskilte. 



* Vinderen er Anette Krogh Pedersen *

Anette har den fine og altid spændende blog Fru Pedersens have og jeg glæder mig til at se det nye husnummerskilt på sin plads. Anette - send mig en mail så kan jeg "sende dig videre" til de rare mennekser hos Ramsign :-) 

STORT TILLYKKE



Stort tillykke til Anette og TUSIND tak til alle jer som har deltaget i min lille Give Away. Det har dejligt at se så mange har haft lyst til at være med med, og jeg lover at der er flere små konkurrencer på vej.  


Vinderen er fundet ved tilfældig lodtrækning på findenvinder.dk og jeg håber I stoler på at det er gået retfærdigt til :-) 

*SKØN DAG*

4 kommentarer:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.