mandag den 16. januar 2017

Behind the scenes - havebogsfotografer på arbejde.

Så kom der besked fra forlaget Gyldendal med den færdige liste over billeder der skal bruges til vores nye havebog. 


Bogen kommer til at hedde "Cottagehave - Tante Grøns haveunivers" og det er Jytte Aggerholm Justesen som er bogens forfatter. Min mand og jeg har taget billederne til bogen, og vi glæder os til at vise jer hvordan vi har set Tante Grøn´s smukke og spændende have igennem 2016. 

Bogen forventes at udkommet til marts og bliver som sagt udgivet på forlaget Gyldendal. Til jer som gerne vil lade sig friste kan jeg fortælle at den vil kunne købes  hos din boghandler, hos SAXO og i Skandinavien på Adlibris. 

Nu er den enorme mængde billeder på vej igennem den elektroniske motorvej, så de kan komme igang med at sætte bogen færdig - og så er det blot at vente :-)

*Det er en spændende tid*

7 kommentarer:

  1. jamen, I bliver jo nødt til at holde åben have sammen så, så jeg kan få alle 3 autografer i min nye bog hi hi

    SvarSlet
  2. book-release party... hedder det ikke det

    SvarSlet
  3. Super spændende, glæder mig så meget til at læse/se bogen fra den vidunderlige have.
    /Lottes lille have

    SvarSlet
  4. Ja, det må vi da tilmelde os, Sussi 😉😀

    SvarSlet
  5. Så spændende, altså jeg kan næsten ikke vente til den nye bog kommer, og kan forestille mig at i glæder jer endnu mere:-)))) go ide Sussi kommer med:-)))))

    SvarSlet
  6. Jeg hepper også på Sussis ide :o)) Er lige igang med den første bog for anden gang, så jeg glæder mig til endnu en :o)))
    Og med billeder set gennem jeres linse.
    Knus fra Linda

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.