tirsdag den 24. maj 2016

Når man venter på regnen - og på bloggeren og blog-systemet :-(

Man skal være hurtig - hurtigere end jeg, hvis man vil vise opdaterede billeder fra haven i disse dage.


Jeg er bare ikke hurtig nok - beklager, og det er daggamle billeder som jeg viser jer. Haven ændre sig hver eneste dag, og hvad der toppe den ene dag, er på vej væk allerede få dage efter. Jeg prøver at være hurtig og være lidt mere "live-agtig" men jeg håber I syntes det er ok at vente.
Bloggersystemet har drillet mig - sådan rigtig, og jeg har overhovedet ikke kunne få lov at uploade mine indlæg. Jeg krydser fingre for denne..... ;-)


Billederne her er fra den anden aften - lyset var ikke det bedste, men vi ville være sikre på at have billeder af blomsterne inden den lovede store mængde vand skulle skylle det hele væk. 


Temperaturen var i den gode ende, men himmelen var en magisk blanding af de grå skyer og det flotte aftenlys. Truende og bombastisk.... men blev ikke til mere. Nej - der kom ikke de voldsomme byger som der var lovet, men det var nu ok for os.


Vi fik plukket nogle buketter til stuerne - nu de alligevel ville "regne væk". Men regn eller ej - så pynter det jo gevaldigt når havens blomster rykker inden for.


Jeg håber I har haft en god weekend med skønne timer brugt på netop den måde DU foretrækker.

*SMIL*

7 kommentarer:

  1. Hold da op hvor står din have flot lige nu. Ja du har ret i at haven ændrer sig hver dag, så billederne skal på bloggen med det samme... Lige nu er det en fantastisk tid, som jeg nyder. Smil.

    SvarSlet
  2. Hej Susan, godt at det lykkedes at få disse billeder op til os, for der ser da noget så skønt ud i din have lige nu og ja, det går godt nok stærkt for tiden. Håber ikke blogsystemet driller længere. Knus

    SvarSlet
  3. Ja det er næsten umuligt at være med med de nyeste billeder:-) Og hvor ser jeres have super super godt og smuk ud!
    SMIL:-))

    SvarSlet
  4. Skønne billeder, som jeg altid gerne vil vente på ;0)
    Det er en rigtig flot have, og en dejlig vovse ;0) ❤️
    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Hej Susan
    Du er ikke alene, her kan jeg heller ikke følge med. Det hele forandre sig som et helt festfyrværkeri. Det er en SKØØØØN tid og det er med at være derude og nyde den når man har mulighed for det og så ellers få taget en masse billeder som man senere kan sidde og nyde.
    Masser af SMIL og knus fra Linda

    SvarSlet
  6. Ja tingene er virkeligt hurtigt i øjeblikket, skønt

    Sikke et sted du har, fantastisk inspiration til os alle

    Tak for det
    Annette

    SvarSlet
  7. Hagen din er bare fantastisk!
    De blomsterstativene er kjempefine!
    Hilsen fra http://pillepalles-byhage.blogspot.de

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.