onsdag den 24. april 2013

Lidt kongelig har man da lov at være.....

I januar var jeg så super heldig at vinde en give away hos "Velkommen hos indretning med farver".

Den heldige - altså mig - kunne få lov at vælge sig en wallsticker hos butikken "Rosen-lund" - helt efter eget valg. Ja - Rosen-lund er jo én af mine farvorit butikker, så jeg vidst godt at man dér kunne få de fineste wallsticker´s. Og tanken var jo nærliggende, endeligt at få bestilt lige dét som vi havde tænkt på til vores Orangeri.... nemlig et diskret monogram.


Jeg har altid haft "noget" med de smukke og sirlige dekorationer og som man ser på gamle vinduer. Ja - det er for mig meget elegant og super charmerende. Og selv om det ikke er nogen herregård som vi ejer - men et Junior Orangeri, så syntes jeg alligevel godt at jeg kunne se sådan en diskret dekoration for mig. For lidt kongelig har man vel lov at være ik`?


Efter en grundig rengøring af glasset, var jeg klar til at sætte det op. Tog mål for at finde den helt rette placering, satte et stykke tape på som "rettesnor" - og tjekkede lige med et vaterpas at øjenmålet nu også var godt nok.


Og ellers var det bare at følge vejledningen... meget nemt og simpelt.


Jeg syntes det blev rigtig fint. Ikke spor prangende, og ikke spor "højtråbende" Faktisk så ser man det ikke rigtigt.... og det er lige sådan det skal være. Jeg elsker den slags detaljer man opdager hvis man tager sig tid til at se dem..... og sådan én må man sige at vores monogram er.


*Rigtig god bededags-ferie*


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4223399/?claim=x8xehepenqr">Follow my blog with Bloglovin</a>

26 kommentarer:

  1. En fin måde at bruge en wallsticker på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke :-)Farven er sådan "sølvagtig" og med den tynde streg ser det meget let ud.
      Fortsat god aften.
      Knus Susan

      Slet
  2. Øj hvor er DET fint - hvis det ikke er royalt så er det ihvertfald meget adeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Adeligt... jow jow... Det er jeg måske lidt :-)
      Tak for din hilsen
      Knus Susan

      Slet
  3. Svar
    1. Tak skal du ha´ Heidi.
      Mange hilsner fra Susan

      Slet
  4. Så flott det ble!!
    Ha en fortsatt fin kveld:) Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha´.... :-)
      Også en rigtig god aften til dig.
      Mange forårshilsner fra Susan

      Slet
  5. Det er en rigtig fin, lille detalje :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente :-)
      Ja jeg syntes også den er fin - og diskret.
      Knus Susan

      Slet
  6. Det ser både flot og elegant ud...:-)
    Klæder væksthuset og jer..:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth... ja det er vist lige "os".
      Mange knus fra Susan

      Slet
  7. Hej Susan.Sikke da en god ide at bruge en wallsticker til.Det ser bare rigtig godt ud.Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det var det jeg også tænkte. Måske nogen kan få lidt inspiration til at forsøge sig selv.
      Mange hilsner og god lang weekend.
      Knus Susan

      Slet
  8. Wauw. Det ser flot ud! Rigtig god ide til anvendelse af wallstickers.

    SvarSlet
  9. Super skøn detalje og godt tænkt Susan.......

    Dine nye træde sten er også helt fantastiske og sikke et minde at have en gang. Rigtig dejlig bededagsferei til dig og dine.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor er du sød Dorthe.... Jeg tager bestemt din hilsen om wallstickeren som en kompliment :-)
      Stenen... skønt at høre du syntes om den.
      mange havehilsner fra Susan

      Slet
  10. Hej Susan

    Det ser rigtigt yndigt ud og helt perfekt til dit orangeri. Godt valg af farve, det ville helt sikkert blive for frembrusende hvis det var i fx. hvid folie. Det ser rigtigt godt ud :0)

    Måske man selv skulle sætte et monogram i havehuset... :0) dejlig med lidt inspiration.

    Rigtig god dag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Taja. Tuuuuusind tak skal du ha´... ja det må være sjovt at se hvordan dine produkter bliver anvendt forskelligt rundt omkring. Og hvis jeg kan give andre lidt ideer er det jo kun herligt.
      Jeg er vild med sølvfarven fordi det giver sådan en "frostet" effekt... det er det jeg elsker mest.
      mange hilsner fra Susan

      Slet
  11. Det ser bare superfint ud!!

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Mange tak Nolle.
      Mange havehilsner fra Susan

      Slet
  12. Tusind tak for en smuk ide <3. Den vil passer fantastisk til mine gamle zinkbaljer der står i min "driver" :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har helt ret Bente.... Det vil da være perfekt.
      Jeg elsker din "driver" - super romantisk og enkelt. Meget smagfuldt. Og så har du jo den skønneste samling af zink.... :-)
      Mange hilsner fra Susan

      Slet
  13. Hvor er den bare skøn Susan - og lige dig.

    Jeg har dem også mange steder - og elsker dem alle <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps - lige mig :-)
      Du kender mig vist efterhånden hva :-)
      KNUS

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.