onsdag den 6. april 2011

Det har længe været en tanke - og NU er det virkelighed.

Efter selv at have brugt oceaner af tid på nettet, for at søge efter billeder, oplysninger og ikke mindst erfaringer omkring køb og opsætning af et Junior Orangeri... Så tænke jeg, at når vi nu selv skulle igang, så skulle dét også ligge tilgængeligt for andre interesserede.

Og derud over, så har jeg igennem tiden, også nydt at besøge andres have-blogge. Og nu.. nu kan jeg også dele med andre hvad der sker her i vores lille grønne paradis.

3 kommentarer:

  1. Jeg vil glæde mig til at følge med her på siden.
    Jeg skal jo forhåbentlig også på et tidspunkt have MIT drivhus..

    SvarSlet
  2. Velkommen til haveblogverden, et forunderligt sted. Jeg vil glæde mig til at følge dit orangeri, det er jo altid spændende og inspirerende at se hvad andre finder på.
    Rigtig god fornøjelse fra fru friis :o)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig spændende ud - glæder mig til at følge din blog og dine haveglæder.

    Hilsen Trine Dahl

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.