torsdag den 28. april 2011

Endnu en dejlig dag.....


Magnolien står i sit smukkeste flor, og jeg nyder den alt hvad jeg kan. Og med den smukke blå april himmel som baggrund, bliver den sarte lyserøde farve kun endnu smukkere.
Man ved jo aldrig hvor lang tid den holder sine blomster, og det er måske også netop derfor den er så fantastisk som er....


Mine Hostaer som står i krukker kommer alle fint efter den hårde vinter. Men ikke alt har klaret det lige så godt. Alle Hortensiaerne og Clematis ser ud til at have fået en hård medfart, og de er enten sat meget langt tilbage, eller helt gået til.... Gad vide om det kun er i vores have, det er gået så galt?

I morgen vil jeg fotografere de nyanlagte bede foran Orangeriet.....



1 kommentar:

  1. Jo også min clematis Montana (der ellers var stor og flot) er vist taget af hr. frost. Hav en god weekend ;o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.