mandag den 6. maj 2024

Åben Have & Showroom

Åben Have & Showroom


Det er ved at være nogle år siden sidst, og ærligt så har der jo være helt stille her på bloggen i evigheder også. Men meget foregår bare i dag på Instagram, og derfor bliver et medie som bloggen her, desværre sat lidt bagved. 

MEN.... jeg syntes lige jeg vil fortælle at vi efter utallige (som i virkelig mange) opfordringer igen afholder Åben have. 

Lørdag d. 1 juni fra klokken 11-15


Det gør vi samtidig med at jeg også holder Åbent Showroom i Mindfulhome. Mindfulhome er mit firma hvor jeg tilbyder boligstylist- og Intuitiv Feng Shui konsultationer, samt sælger et lille men nøje udvalg af interiør. 

På dagen kan du

⭐ Besøg pavillionen i haven, hvor du kan se og mærke varerne jeg sælger.

⭐ Hør mere om hvad jeg tilbyder som boligstylist og Feng Shui konsulent.

⭐ Besøg vores byhave, hvor det "vilde" og "tæmmede" går hånd i hånd og skaber en hyggelig oase. Se hvordan vi i haven kombinerer masser af planter, belægninger og et drivhus, og skaber rum og pusterum hvor havearbejde ikke er en tidsrøver.

⭐ Privat loppesalg.

🪷 Praktisk info 🪷

⭐ Det vil på dagen være muligt at betale med mobilpay eller bankoverførsel.

⭐ Vi har begrænset plads i indkørslen, så er der fyldt op, henviser vi til parkering ved Viborg Katedralskole, 50 m længere nede af vejen. Parkering på vejen er ikke tilladt.




Vi glæder mig rigtig meget til at byde jer velkommen i vores have 🙏 🌸

Vil du dele opslaget, tagge veninderne - og alt muligt andet for at sprede budskabet, så bliver jeg VIRKELIG glad 🙏


På forhånd tak 🩷





Hilsen Susan & Jesper Durup, Mindfulhome




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.