lørdag den 16. maj 2020

Fra tekniknedbrud til lidt opdatering

Endelig ser det ud til at min teknik - en i lang tid, temmelig irriterende pc, er kommet sig. YES :-)
Min søde mand har skruet og ordnet i den, og nu tror jeg faktisk på at den nu endelig vil være mulig at samarbejde med. Det har været ALT for stille herinde, men det håber jeg nu vil ændre sig.

Jeg har fluks fået rettet coverbilledet til noget der ligner forår istedet for vinter. Og når jeg får fundet min vej rundt i teknikken igen, så skal vi nok finde "sommeren" frem også ;-)


Lynhurtigt har jeg også opdateret siden hvor du kan se de hæklede hundesenge jeg laver. 
Her er nu hele rækken af hundesenge vist, og du kan få en god ide om hvordan sådan en hundeseng kan se ud. 


Sengene hækler jeg til fordel for et projekt i Nepal, som gør et fantastisk stort arbejde for gadehundene. De byttes bort for donationer til dem - og jeg kan love jer at pengene bliver brugt på bedst mulige måde. 

Har du ikke kigget ind på siden endnu ... så finder du den i menuen øverst 👆👆



I som følger med på min instragram, ved at jeg er nedlagt af sygdom lige for tiden. Ikke "det sædvanlige" og ikkke Corona... men alligevel noget med luftvejene :-( Det har trukket ud, men jeg håber snart at kunne se lyset for enden af den stejle trappe.

Men indtil vi ses igen - pas godt på hinanden derude.

KNUS Susan

3 kommentarer:

  1. Hej Susan
    Det er godt at høre fra dig. Du har haft dit at tumle med, kan jeg forstå.
    En computer er noget af det bedste man kan have... når skidtet virker. Nu håber jeg, det kører igen. Sikken en dygtig mand, du har.
    Jeg ville ønske jeg skulle bruge en hundekurv <3
    Rigtig god bedring.
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
  2. Härliga bilder och krya på dig! Så fina korgar också :)
    Kram från Titti

    SvarSlet
  3. Tingene har godt nok drillet dig lidt.
    Håber for jer at du snart er oven på igen.
    Både helbred, teknik og stilhed.
    Det er så træls som vi siger når tingene ikke går ens vej.

    Klem og skøn søndag
    Charlotte

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.