torsdag den 20. november 2014

Vores julepyntede hjem - i Ugebladet Søndag

Så kom ugen hvor vores julepyntede hjem bliver vist i ét af de mest læste ugeblade, nemlig Ugebladet SØNDAG. Det ser sørme godt ud - og jeg er super glad over dét kig som Hr. og Fru. Danmark får ind i vores hjem. 


Det er ret sjovt, men også en speciel oplevelse at se "sig selv" i bladet, for jeg er jo egentligt et ret privat menneske. Men jeg utrolig beæret over, at det vi har, kan have interesse for andre. Jeg er jo selv storforbruger af visuel inspiration, og jeg har suget mange gode ideer ud af både blade, bøger og forskellige blogge igennem tiden.


Så at fotojournalist Jytte Boch spurgte om vi ville vise vores hjem frem.....det blev jeg ret beæret over. Det vil være stort for mig, hvis nogen finder inspiration i hvordan jeg indretter vores hus og have, da jeg jo rigtig gerne vil gi´ noget "tilbage".


Dagen hvor Jytte og hendes kamera kom på besøg, var lørdag d. 7 december sidste år - og det var en heldig dag :-) Det var decembers eneste dag med lidt snedrys, og himmelen var blå og smuk. Perfekt til foto, og perfekt til at bringe julestemningen frem.


Jeg syntes billederne er flotte, og særligt når jeg selv fotograferer herhjemme - så meget som jeg gør, så var det spændende at se vores hjem med "andre øjne". Jytte fangede husets sjæl, og spottede de ting som jeg elsker allermest. Men alligevel ser det lidt anderledes ud end jeg er vant til at se - og det er virkelig et stort indput til "mit eget kamera".


Jeg var så småt ved at tænke på at begynde at pynte op til julen - men nu er jeg da bare helt klar. Og hvis jeg er i tvivl om hvordan det liiiiige var, at jeg stillede dén dér stage sidste år - ja så kan jeg jo bare bladre op på opslaget i bladet :-) Tre sider har vi fået - under temaet "Ugens bolig" :-)


Jeg har kun fået god respons - og det er dejligt. Men måske folk derude bag bladet tænker at dét da må være svært at holde et lyst hjem rent..... og hvordan tørrer hun da støv af med alle de samlinger af "nips"? Men dét kan jeg fortælle - det er slet ikke noget problem. Her er plads til både hund og afslapning - og plads til at holde en dejlig jul.


Håber I har nydt  at kigge med :-) Nu vil jeg ud og begynde lidt på vinter-jule-arrangementerne i haven, og jeg vil glæde mig over at min weekend allerede er igang.

*KNUS*

29 kommentarer:

  1. Det er en rigtig flot artikel med smukke billeder fra jeres dejlige hus! Til lykke med det - jeg måtte jo købe bladet! Kærlig hilsen, Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Hanne.
      Så skal I rigtig læse dameblad - du og Diki.
      knus Susan

      Slet
  2. Gratulerer med en riktig fin reportasje! Så utrolig gøy med slik oppmerksomhet og publisitet. Veldig fine bilder fra hjemmet deres. Jeg likte veldig godt hattehyllen over sofaen:-)
    Klem, Berit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Berit. Mange tak for din hilsen - og for de fine ord. Jeg er glad for at bruge de gamle hattehylder i vores stuer - det er en fin måde at få hylder som ikke er for massive.
      Knus Susan

      Slet
  3. Hvor ser det fint ud... godt gået! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Fru Friis...... Jeg er glad og lettet... ligesom sommerfuglene er lettet :-)
      Rigtig god weekend
      Susan

      Slet
  4. Tillykke med den fine artikel :-) - Skal da vist have købt bladet. Kh. Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente.
      Ja tænk... det blad har jeg kendt i maaaange år, da min mormor altid har læst det. Men jeg det er et godt blad - og håber du får en god stund med det :-)
      Tak for din hilsen.
      Knus og god weekend
      Susan

      Slet
  5. Nej, hvor skønt - I har et smukt hjem - og jeg må ud at købe det blad snarest muligt :)
    knus, Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Ulla..... Håber du får en hyggelig stund med bladet, og måske få lidt inspiration når du kigger på "vores billeder".
      Mange hilsner Susan

      Slet
  6. Det må da være spændende med sådan en foto reportage af ens hjem...Og der er altid smukt hos dig Susan, man ser tydeligt at du går op i det. Og jeg kan kun give dig ret i at det ikke er svært at holde et lyst/hvidt hjem rent :o)
    Knus Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at høre at du er enig Linda - at det slet ikke er svært at holde et lyst hjem. Nogen gange tror folk ikke på mig ;-)
      Jeg hygger mig med at "nulle rundt" (som min mand kalder det) og flytte lidt på tingene -sætte blomster ind og bare nyde det hele. Jeg slapper virkelig godt af med at gøre det- og bagefter er det bare så dejligt.
      Knus til dig
      Susa

      Slet
  7. Smukke billeder, kan godt forstå at du er tilfreds og glæder dig over billederne, så må vi jo se om julepynten bliver det samme i år eller der kommer lidt omrokering :-), kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Margit.
      Der kommer altid lidt omrokering :-) Jeg får jo masser af nye ideer, og masser af inspiration.... og jeg glæder mig til at komme i gang med alle kasserne, lysene og julemusikken.
      Mange hilsner og glædelig jul
      Susan

      Slet
  8. Tillykke med den flotte artikel, der ser rigtig hyggeligt ud i jeres hjem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lisbeth.
      Vi nyder også at hygge.....
      Mange glade hilsner Susan

      Slet
  9. Tillykke med artiklen, det ser virkelig flot ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at høre at du syntes om den.
      Det er jo altid spændende hvordan det vil ta´ sig ud -og blive modtaget.
      Mange hilsner og go weekend Susan

      Slet
  10. Hej Susan!
    Stort tillykke med artiklen, jeres hjem ser utrolig lækkert og indbydende ud:-)))
    Hilsen fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette.
      Tusind tak for de fine ord... Det er dejligt at høre.
      Mange knus Susan

      Slet
  11. flot artikel :) - Lige min stil :) :) herligt ;)
    snart go' weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tim.
      SKØNT at høre :-)
      Også go weekend til dig
      Mange hilsner Susan

      Slet
  12. SKØN repotage Susan, og jeg er helt sikker på at det har været a piece of cake at finde gode vinkler og motiver:) Så fint og nænsomt -jeg er fan!

    SvarSlet
  13. Hej Susan.Som jeg skrev i dit forrige indlæg,så er jeg vild med din boligstil.................rigtig huggeligt.
    Kan god forstå at du er stolt af den fine artikel fra jeres dejlige hjem.
    Rigtig god weekend Knus Jette

    SvarSlet
  14. Kære Susan.
    Hvor bor I smukt og jeg ved, at der er plads til både hund og Jul i Jeres hjem. Du er en fantastisk stor inspirationskilde for mig.
    Kærlig hilsen Eliane.

    SvarSlet
  15. Super dejlig artikel, det kan jeg godt forstå i er stolte af. I bor så superfint. :0)

    SvarSlet
  16. I har simpelthen sådan et smukt hjem! Rigtig fin artikel - det kan jeg godt forstå du er stolt af :-)

    Hilsner fra
    Stella

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.