onsdag den 6. november 2013

Æret været Hanne´s minde


"To plant a garden is to believe in tomorrow" 
Citat Audrey Hepborn

Vores allesammens "Hanne i haven" er her ikke mere.....
Hanne troede på fremtiden, men tabte desværre kampen. 
Jeg vil savne hende utrolig meget, og bliver trist ved tanken om det smukke
og positive menneske som ikke er her mere. 
Mine tanker går til Hanne´s pårørende. 
Æret været Hanne´s minde. 



Hanne´s fine blog - "Hanne i haven" vil fortsat stå åben. Som minde og til ære. 

2 kommentarer:

  1. Jeg har set flere blogs i dag der har et opslag om Hanne . Jeg ved ikke selv hvem Hanne er, men ingen tvivl om at hun og hendes haveglæde har betydet meget for mange haveentusiaster.... Jeg har læst hendes livshistorie , og jeg bøjer mig i støvet for denne ukuelige, livsglade kvinde, der har haft et sygdomsforløb, der ville have knækket de fleste.... Jeg tror vi alle kan lære noget af det hun har og fortælle.... Jeg kan ihvertfald.... Vi skal huske og nyde hver en go dag vi har, og huske at tage ja hatten på.... :0)

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt skrevet kære...

    Blev helt trist da jeg så indlægget hos hende. Magen til varm og livsglad kvinde skal man lede længe efter. Så sent som 2 dage før kommenterede hun et indlæg hos mig. Nu er hun ikke mere. Det er ikke til at forstå.

    Knus

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.