torsdag den 6. juni 2013

Åben have & Orangeri

Ihhh hvor har jeg glædet mig til at lave dette indlæg - for det omhandler nemlig noget jeg har haft lyst til at gøre længe. Smække havelågen op og inviterer jer alle inden for - se vores have og orangeri, og nogle af de ting som vi finder aller smukkest til dekoration i haven.
Jeg håber I har lyst at kigge forbi... det kunne rigtig hyggeligt at se jer alle :-)


Vi byder velkommen til en dag i vores have og orangeri, 
hvor du også vil kunne opleve smukt kunsthåndværk til din have. 

Lørdag d. 17. august kl. 11-16, Gl. Skivevej 15, 8800 Viborg

Du kan blive fristet af bronzeskulpturer fra AS Bronzeart 
og botanisk brugskunst fra By Helle Nørby f.eks. belægningssten og spejlbassiner. 
Der vil også være salg af gode loppefund, samt fotokunst og kort 
- og selvfølgelig mulighed for at købe et sig et stykke kage og en kop kaffe. 

Skulle du have lyst til at se nærmere på vores orangeri, som er et Junior Orangeri fra Pavillon Danmark, er der på dagen rig mulighed for dette, samt at få ét af deres kataloger med hjem. 

Vi glæder os til at se jer til en dejlig dag

Mange havehilsner og på gensyn fra 

Susan & Jesper Durup - My Loving Home and Garden 
Helle Nørby - By Helle Nørby 
Annette Skjærbæk - AS Bronzeart 
Karen-Margrethe Durup


33 kommentarer:

  1. Altså Susan, det er da en fantastisk event du der stiller i udsigt... Og jeg ville da elske at kikke forbi, hvis ikke det lige var min arbejdslørdag... Suk, jeg er sjældent heldig med den slags... Men ønsker for dig du får et rend af mennesker, og en livlig handel.. :0) Ville ÆLSKE at have haft mulighed for det... Jeg håber det bliver en STOR succes, og at du har lyst til at gentage det... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuuuusind tak Heidi - for din skønne kommentar og søde ord.

      Hvor er det ærgerligt at det lige rammer din arbejdslørdag, det kunne ellers have været rigtig hyggeligt om du kom forbi.
      Nu ser vi hvordan dagen går.. men jeg håber at vi har lyst til at gentage noget der er en succes :-)
      Men ellers Heidi - er du altid velkommen en anden gang.
      Knus Susan

      Slet
    2. Tusind tak, og jeg håber det bliver en fantastisk oplevelse for jer... :0)

      Slet
  2. Det lyder som en fantastisk dag, desværre rammer du også min arbejdsweek-end. Jeg skriver den nu alligevel i kalenderen, hvis nu der kan "mingles" lidt... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor uheldigt... Jeg håber rigtig meget på at der kan "mingles" :-) For hvor ville det være hygsomt om du kom forbi.
      Knus Susan :-)

      Slet
  3. Hej Susan! Sikke en dejlig og lokkende invitation. Desværre er der langt til viborg fra Nordsjælland, så tror desværre ikke jeg får set jeres lækre orangeri i denne omgang, men held og lykke med det :-)
    KH Karin fra Blomsterlyst

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha´ Karin... Jeg tror det bliver en dejlig dag.
      Mange havehilsener fra Susan

      Slet
  4. Det lyder spændende, du får et foreløbigt kryds i min kalender - jeg ville utroligt gerne se dit orangeri.

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lyder det herligt Ulla.
      Mange sommerhilsner fra Susan

      Slet
  5. Det lyder godt, Susan! Min datter og jeg er faktisk i Jylland den dag. Hvis vi overhovedet kan nå det, så kikker vi indenfor hos jer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det ville da være utrolig hyggeligt Nana.
      I er meget velkomne :-)
      Havehilsner fra Susan

      Slet
  6. Det kan kun blive en vidunderlig dag. Du kan godt glæde dig, det er noget så hyggeligt med havegæster, og meget inspirerende for en selv. Jeg vil se om ikke jeg kan snige mig afsted, jeg har jo selv åbent om eftermiddagen, så jeg står der nok som den første :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan også tro jeg glæder mig Anette... det bliver helt sikkert spændende at lukke "porten" op.
      Dejligt at du har lyst at kigge forbi... du er ♥lig velkommen.
      Knus Susan

      Slet
  7. Hej Susan.Det lyder da bare godt med det åbent hus.Jeg ville elske at se dit orangeri,men det er lidt for langt hjemmefra(KBH.)
    Men håber at der kommer rigtig mange forbi.
    God weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jo et lille stykke vej Jette.... det kunne ellers være rigtig hyggeligt at du kom forbi.
      Men tak for hilsen - og ønsket om at mange kommer forbi. Det kunne jo være herligt.
      Have og sommerhilsner
      Susan

      Slet
  8. Hvor er det en god ide. Gad vide om jeg kan snige mig væk en times tid.....

    Nyd en dejlig aften i haven

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være rigtig hyggeligt... Du er hjerteligt velkommen.
      Også god og dejlig aften til dig.
      Knus Susan

      Slet
  9. Susan, jeg vil elske at besøge jeres dejlige have og orangeri.
    Datoen er skrevet i kalenderen og jeg glæder mig allerede.
    God weekend Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. På glad gesyn Lotte.
      Vi glæder os til at se dig
      Mange havehilnser fra Susan

      Slet
  10. Kære Susan.

    Jeg regner helt sikkert med, at vi kommer. Det er vist for godt til at gå glip af.

    Hav en dejlig weekend.

    De kærligste hilsner og tanker

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da rigtig skønt at høre :-)
      I er hjerteligt velkommen.
      Også rigtig god weekend til dig og gemalen
      Knus Susan

      Slet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Hurra! Det kan jeg lige få til at passe ind mellem ferie og patchworktræf i Herning. :-)

    Jette/http://jettek.typepad.com/parttime_perfectionist/

    SvarSlet
  13. Det lyder rigtig godt. Vi glæder os til at se dig.
    Mange sommer hilsner fra Susan

    SvarSlet
  14. Hvor kunne det være hyggeligt at se og hilse på! :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvor kunne det bare være hyggeligt hvis du kiggede forbi :-)
      Jeg håber vi ses.
      Mange knus Susan

      Slet
  15. Je vous souhaite beaucoup du succes le 17 aout mais dommage pour nous trop loin.Nous habitons en Belgique merci de nous prevenir bonne journee Marie-Claire

    SvarSlet
  16. Det er ikke helt utænkeligt at jeg tager en tur nordpå her på lørdag :) , sammen med min yngste datter Celina ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder hyggeligt - I er meget velkommen.
      Mange hilsner fra Susan

      Slet
  17. Hello,

    I did not leave a comment?
    I posted about your giveaway on my blog...:)

    Greetings.:)
    Bernadett

    SvarSlet
  18. ....det hele faldt i hak søde Susan - så jeg kommer forbi til en havevandring og en lille snak ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  19. Hej Susan.
    Håber du har haft en dejlig dag med åben have og mange gæster.
    Jeg har fulgt din blog et stykke tid og er meget facineret af din gennemførte stil i Jeres hjem.
    Vi ville gerne have set Jeres dejlige have i dag, men kommer først til Viborg i næste uge, når vi skal 4 dage til Mors og jeg syntes det er for langt for min dejlige kæreste at køre, to weekender i træk.
    På vej hjem skal vi over Lemvig, hvor vi har reserveret en jardiniere i Fransk Livstil:)Glæder os til at se butikken.
    Venlig hilsen Eliane.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.