fredag den 3. august 2012

Søde tanker og en dejlig aften i Lemvig

Tusind tak til alle jer, der har kommenteret og reageret på artiklen om min have og min blog. Det har været ene søde hilsner og beskeder jeg har fået, og det har varmet utroligt meget.


Jeg er som sagt, ikke en speciel officiel person - egentligt står jeg helst i baggrunden. Og derfor er det dejligt -  når jeg vover at "stikker næsen frem", at få så mange positive ord med på vejen.

* Så endnu engang - tusind tak alle sammen *

Dejligt er det også, at have besøg af min familie fra udlandet. Min moster og hendes store drenge er hjemme, og da min moster ofte besøge mig blog fra den anden side af verden, har hun fulgt med i de skønne steder vi har besøgt.
Og ét sted som hun også rigtig gerne ville besøge var keramiker Lone Pedersen i Lemvig.


Lone Pedersen havde egentligt sommerferielukket i sin butik, men hun og hendes utrolige gæstfrihed bød os alligevel velkommen. Fantastisk :-) Så vi spiste på en dejlig restaurant på havnen i Lemvig, og tog derefter ud til hendes fantastiske hjem og butik.


Og sikke et besøg..... Lone er i sandhed et gæstfrit og skønt menneske, og vi blev endnu engang budt hjerteligt velkommen i hendes hjem.
Jeg elsker den sjæl og den stemning som der er derude, og vi blev nærmest helt høje af den. Og så er der bare så mange smukke ting. Jeg bliver utrolig inspireret af butikken, og hvordan hun sætter keramikken sammen med gamle franske ting, og blomster.


Se bare den smukke farve på hortensiaen, og hvordan den passer så fint til den rustne stage, og de går nuancer. Jeg syntes den opstilling er så flot - og sikke en velkomst at have ved døren hva`? Lone er en sand mester i at lave dén slags.


Vi var som børn i en slikbutik - det var herligt. Det var vist kun bagerummet i bilen der satte grænsen for vores indkøb. 




Vi havde nogle hyggelige og spændende timer sammen med Lone i hendes hjem og butik. Det blev lidt sent, men det var en fantastisk aften.


Tak Lone, for at du sådan bød os velkommen i din ferie, og tak for at du ville have aften besøg af sådan en flok midtjyder. Det var en herlig aften, og vi glæder os til at komme på besøg igen. 

1 kommentar:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.